امام جمعه بندر خمیر در گفت و گو با بسیج :

جوانان خود را علمدار جهاد تبیین بدانند /دشمن در حال تدارک برای ایجاد فتنه است

امام جمعه بندرخمیر گفت:جوانان خود را علمدار جهاد تبیین بدانند .
کد خبر: ۹۴۲۰۸۹۰
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱

امام جمعه بندرخمیر درگفت و گو با خبر گزاری بسیج ، با اشاره به اهمیت نقش جوانان در جامعه، گفت: جوانان باید خود را علمدار نبرد در عرصه جهاد تبیین بدانند و در قبال آن احساس مسئولیت کنند.

حجت الاسلام شعیب صالحی ، با ذکر این نکته که در قرآن به حیات طیبه اشاره شده است، اظهار کرد: حیات طیبه، یعنی زندگی پاکیزه و دل پسند که اسلام آن را برای بشر معنا کرده است.

امام جمعه شهرستان بندر خمیر گفت: خداوند در آیه ٩٧ سوره نحل راه رسیدن به سعادت در فعالیت و زندگی را در مدل زیست بشر بر مدار ایمان و عمل صالح به مؤمنین معرفی کرده است.
حجت الاسلام صالحی با اشاره به اهمیت نقش جوانان در جامعه، عنوان کرد: جوانان باید خود را علمدار این نبرد بدانند و در قبال آن احساس مسئولیت کنند.

وی خاطر نشان کرد: به طور کل آحاد مردم و مسئولان در این جبهه دارای وظایفی هستند، چرا که جهاد تبیین همیشه و در همه جا دارای ضرورت است.

امام جمعه بندرخمیر اضافه کرد: دشمن در حال تدارک برای ایجاد فتنه، تحریف و وارونه نمایی حقایق، باورها، عقاید، اعتمادها و امیدهای ملت است، که امیدواریم با بصیرت مردم ایران اسلامی و حضور در جهاد تبیین همانند گذشته شاهد شکست دشمن باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار