هماهنگی قرارگاه مشترک در استانداری جهت تسهیل حرکت های جهادی و پروژه های استان ضروری است

ساز و کارهای جذب حداکثری اعتبارات و تفاهم‌نامه همکاری با بسیج سازندگی و گروه های جهادی جهت کاهش هزینه های پروژه ها اقدامای است که باید در این عرصه خدمتی مورد توجه قرار گرفته شود.
کد خبر: ۹۴۲۰۸۹۴
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، در سومین نشست گروه های جهادی و خیرین که در محل سالن ولایت با حضور مدیران سازمان بسیج سازندگی، بسیج دانشجویی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، مدیر کل امور اجتماعی استانداری، مدیران نهادهای انقلابی و حمایتی، نوسازی مدارس، اعضای مجمع جهادگران استان، خیرین برگزار شد.

در این جلسه، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار با تأکید برکادر سازی و استفاده از بیانیه گام دوم انقلاب در حرکت های جهادی گفت: استفاده از ظرفیت خیرین و گروه‌های جهادی در سه عرصه تامین آب شرب، آموزش(تعلیم و تربیت) و بهداشت و سلامت تحق پیدا نخواهد کرد مگر با هم افزایی دستگاه های ذیربط نهادهای انقلابی و حمایتی و با هماهنگی قرارگاه مشترک در استانداری جهت تسهیل حرکت های جهادی و پروژه های استان ضروری است.

وی افزود: ایجاد بانک اطلاعاتی از نیازمندیهای این سه عرصه و خیرین است، البته نقش مردم در فعالیت های جهادی و زیرساختی نباید فراموش شود.

این مسئول ادامه داد: برگزاری جلسات تخصصی با حضور کارگروه های تخصصی مجمع جهادی جهادگران و دستگاه های متولی امر با اطلاع قبلی الزاما در بازه زمانی ۱۵ روزه، پشتیبانی از گروه های جهادی جهت خدمت رسانی به مردم تحت عنوان اردوهای جهادی توسط همه دستگاه‌ها به ویژه فرمانداران جهت حمایت از حرکت های جهادی باید مورد توجه قرار گیرد.

رحمدل بامری تصریح کرد: طرح تشکیل مجمع خیرین آب، ساز و کارهای جذب حداکثری اعتبارات و تفاهم‌نامه همکاری با بسیج سازندگی و گروه های جهادی جهت کاهش هزینه های پروژه ها،پاسخ‌گویی مدیران به گروه های جهادی و ارزیابی آنان جهت استفاده از ظرفیت های کوچک و بزرگ خیرین و گروه های جهادی از دیگر اقداماتی است که باید در این عرصه خدمتی مورد توجه قرار گرفته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار