خبرهای داغ:

توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی به همت بسیج فرهنگیان ناحیه همدان

همدان-به همت بسیج فرهنگیان ناحیه همدان، سومین مرحله رزمایش همدلی و کمک مومنانه با توزیع ۲۰۰ بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های نیازمند برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۰۹۷۴
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳

توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی به همت بسیج فرهنگیان ناحیه همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج، به همّت بسیج فرهنگیان و با مساعدت سپاه ناحیه همدان و خیّرین مدارس، سومین مرحله رزمایش همدلی و کمک مومنانه با عنوان «موج مهربانی» با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو، فرمانده سپاه ناحیه همدان و مسئولین بسیج فرهنگیان نواحی یک و دو همدان در سالن ورزشی دبیرستان دخترانه شهدای جاویدالاثر برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو همدان در این مراسم، ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت ولیعصر (عج)، اظهار داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اجرای رزمایش مومنانه، بسیج فرهنگیان ناحیه دو همدان نیز با همکاری سپاه، خیّرین و فرهنگیان، وظیفه خود را انجام داده و این حرکت همچنان ادامه دارد.

حمید گلنار با بیان اینکه عید نوروز در پیش است، افزود: فرصت بسیار خوبی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و هدایت آن به سمت کمک مؤمنانه است و باید از فرصت‌های پیش رو برای تداوم اجرای طرح کمک‌های مومنانه نهایت استفاده را برد.

در این رزمایش تعداد ۲۰۰ بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های دانش‌آموزان کم برخوردار توزیع شد، که ارزش هر بسته ۱۳ میلیون ریال بوده و این بسته‌ها شامل انواع خوراکی از قبیل مرغ، روغن، برنج، حبوبات، میوه، لباس، کفش و... بود که در کنار هر بسته مبلغ ۲۰۰ هزار تومان نیز به خانواده این دانش آموزان عزیز تحویل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار