در سالروز میلاد حضرت علی اکبر(س)؛

فرمانده سپاه کربلا با خانواده شهدای مدافع حرم دیدار کرد + تصاویر

ساری- فرمانده سپاه کربلا در روز سالروز ولادت جوان کربلا حضرت علی اکبر( س) با خانواده شهدای مدافع حرم سید سجاد خلیلی، محمد تقی سالخورده، ابراهیم عشریه، حاج رحیم کابلی و عبدالرحیم فیروزابادی دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۲۱۰۲۳
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در روز سالروز ولادت جوان کربلا حضرت علی اکبر( سلام الله علیها) با خانواده شهدای مدافع حرم سید سجاد خلیلی، محمد تقی سالخورده، ابراهیم عشریه، حاج رحیم کابلی و عبدالرحیم فیروزابادی دیدار کرد.

سردار مسلمی در حاشیه این دیدارها در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یادوخاطره شهیدان،دیدار با خانواده شهدا را وظیفه دانست و گفت: خانواده شهدا عزیزترین سرمایه خود را که همان فرزندان جوانشان بودند، در راه اسلام و انقلاب نثار کردند و باید قدر خانواده های شهدا را دانست.

فرمانده سپاه کربلا خانواده شهدا را چشم و چراغ ملت دانست و افزود: دیدار با خانواده شهدا را یک افتخار برای خود می دانیم چرا که این دیدارها موجب تجدید روحیه جهادی و توان خدمت بهتر  به مردم می شود.

سردار مسلمی در پایان سخنان خود تاکید کرد: شهدای مدافع حرم که اکثرا هم جوان بودند با اقتدا به حضرت علی اکبر( سلام الله علیها) پای آرمان امام زمان خویش ایستادند و امروز عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون ایثار این جوانان عزیز  است که الگویی برای نسل های آینده هستند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار