خبرهای داغ:
رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان:

تمام تلاش دشمن گرفتن فرهنگ شهید و شهادت از ما است

همدان-رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان با تاکید بر اینکه تمام تلاش دشمن این است که فرهنگ شهید و شهادت را از ما بگیرد، گفت: امروز اگر در کشور مشکلاتی وجود دارد به دلیل دور شدن از این فرهنگ است.
کد خبر: ۹۴۲۱۱۲۱
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمید گلنار در یادواره شهدای زن همدان که به همت مدارس شاهد مهین حبیبی و شهدای جاویدالاثر تابعه بسیج دانش‌آموزی شهیده هاجریان همدان در مدرسه ریحانه النبی برگزار شد، ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا اظهار کرد: مقام معظم رهبری به برگزاری یادواره شهدا تاکید دارند و با حضور در مناطق عملیاتی از شهدا برای رفع مشکلات کمک می‌خواهد و می‌فرمایند شلمچه قطعه از بهشت است.

وی با اشاره به خاطرات نوجوان شهید «مرحمت بالازاده» و با بیان اینکه این شهیده والامقام، تربیت دینی و اراده قوی داشت، گفت: باید به کارکرد فرهنگی اقدام شهدا توجه کرد؛ عکس‌های شهدا برای دانش‌آموزان کارکرد فرهنگی دارد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان با تاکید بر اینکه تمام تلاش دشمن این است که فرهنگ شهید و شهادت را از ما بگیرد، عنوان کرد: امروز اگر در کشور مشکلاتی وجود دارد به دلیل دور شدن از این فرهنگ است.

وی با تاکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم فرهنگ شهادت و یاد شهدا را زنده نگه داریم و مدام به هم یادآوری کنیم، ابراز کرد: عنوان کردن یاد و خاطره شهدا ارزش است و برای ما عبادت محسوب می‌شود و اگر در بیان آن غفلت کنیم دشمن از آن سوء استفاده خواهد کرد.

گلنار با بیان اینکه شهدا به وقتش حضور فیزیکی داشتند و در صحنه جنگیدند و با نثار خون خود آرامش را برای کشور ما به ارمغان آوردند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهدا با حضور در این دنیا نقشه دشمنان را خنثی می‌کنند چرا که آنها نمرده‌اند و زنده هستند.

وی با بیان اینکه دشمن خیلی نرم بر کشور ما نفوذ کرده است، ادامه داد: ما با اثر فرهنگی شهدا و حضور مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنیم و از بین می‌بریم.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان با بیان اینکه حضور شهدا قداست دارد، یادآور شد: ما وظیفه سنگینی داریم و در قیامت از ما در قبال خون شهید سئوال خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار