به مناسبت روز بزرگداشت شهدا صورت گرفت:

بازدید امام جمعه پردیسان و فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع) از منزل شهید نبی لو

به مناسبت روز بزرگداشت شهدا حجت الاسلام حامدی امام جمعه پردیسان و سرهنگ جعفری فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع) از منزل شهید مدافع حرم مصطفی نبی لو بازدید به عمل آوردند.
کد خبر: ۹۴۲۱۱۲۸
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام حامدی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ما از طرف مقام معظم رهبری این اجازه را داریم که به نیابت از ایشان سلامشان را به خانواده شهدا برسانیم و جویای احوال این عزیزان باشیم.

سرهنگ جعفری فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع) عنوان کرد: خدا را شاکریم که در این روز عزیز توفیق پیدا کردیم در منزل یکی از شهدا حضور پیدا کنیم و محتاج دعای خانواده‌های شهدا هستیم که امیدواریم ما را از دعای خیرشان محروم نکنند.

در ادامه همسر شهید نبی لو به بیان ویژگی‌های اخلاقی و خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداخت که یکی از نکاتی که ایشان مورد اشاره داد این بود که شهید نبی لو تاکید فراوان داشت که ما زمینه سازان ظهور هستیم به ما مدافعان حرم نگویید و همچنین وصیت نامه شهید در این دیدار قرائت شد.

در پایان میثم نبی لو فرزند شهید، به مناسبت اعیاد شعبانیه به مدیحه سرایی پرداخت.

شهید مصطفی نبی لو اولین کارمند شهید مدافع حرم استان قم در ۲۷ مرداد سال ۱۳۴۵ در تهران متولد شد؛ وی چند مرحله به صورت متناوب در سوریه حضور پیدا کرد و سرانجام در ۲۹ مهرماه سال ۱۳۹۶ در منطقه دیرالزور سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار