اهدایی سپاه فتح استان:

توزیع 1000 بسته معیشتی به خانواده های نیازمند زندانی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل زندان های کهگیلویه وبویراحمد از اعطاء 1000 بسته ی معیشتی اهدایی سپاه فتح استان در قالب نهضت مؤمنانه به خانواده های نیازمند زندانی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۱۱۳۴
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، منصور بیژنی در آیینی که با حضور سردار مصطفی مثنوی جانشین سپاه فتح استان ،سرهنگ پاسدار ناصر صالحی مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح ، سرهنگ پاسدار علی پرویزیان مسئول بسیج حقوقدانان سپاه فتح بر گزار شد گفت: همزمان با ایام شعبانیه و در آستانه سال نو در قالب کمکهای مؤمنانه و با مساعدت سپاه فتح استان 1000 بسته معیشتی به انجمن های حمایت زندانیان تحویل تا به خانواده های نیازمند زندانی در شهرستانهای بویراحمد، دهدشت و گچساران توزیع گردد.
وی با تقدیر از مجموعه سپاه فتح استان و بیان اینکه حمایت از خانواده های آسیب پذیر زندانی وظیفه همه ی نهادها و دستگاهها است؛ تصریح کرد: در سرکشی های مستمر و هفتگی از خانواده های زندانی متوجه می شویم که اگر اینگونه خانواده ها حمایت نشوند شاید جرم و بزهکاری در جامعه گسترش یابد.
بیژنی اظهار داشت: خانواده زندانیان از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند که با حمایت های به موقع می توان، آسیب های اجتماعی را از آن‌ها دور کرد.
وی گفت: هم اکنون بیش از هزار خانواده زندانیان نیازمند از خدمات انجمن های حمایت از زندانیان استان بهره می برند.
مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد بیان داشت: این بسته ها شامل برنج، ماکارونی، روغن، قند، رب گوجه فرنگی، حبوبات و ... بوده که در آئینی و با حضور جانشین سپاه فتح استان و رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به نمایندگان انجمن های حمایت زندانیان استان تحویل تا به خانواده های نیازمند زندانی اعطاء گردد.  

توزیع 1000 بسته معیشتی به خانواده های نیازمند زندانی کهگیلویه و بویراحمد

توزیع 1000 بسته معیشتی به خانواده های نیازمند زندانی کهگیلویه و بویراحمدتوزیع 1000 بسته معیشتی به خانواده های نیازمند زندانی کهگیلویه و بویراحمد

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار