بمناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان صورت گرفت:

تجلیل از جوانان موفق و دبیران سازمان‌های مردم نهاد جوانان سیستان و بلوچستان

از جوانان موفق و دبیران سازمان‌های مردم نهاد جوانان سیستان و بلوچستان با حضور معاون استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در زاهدان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۲۱۱۷۷
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، بمناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و بزرگداشت روزجوان جشن بزرگ روزجوان با حضور عباسعلی ارجمندی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، معاونین و روسای ستادی اداره کل، مدیران دستگاه های اجرایی استان، مشاور جوان استاندار بهمراه جمعی از جوانان و دبیران سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان برگزار شد.

 لازم به ذکر است؛ ضمن اجرای برنامه های شاد و متنوع و اجرای موسیقی، از جوانان موفق و دبیران سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان نیز با حضور مسئولین حاضر تجلیل بعمل آمد.

 جوانان نخبه و موفق سیستان و بلوچستان به استناد مصوبه شورای عالی جوانان در محورهای طلبه جوان، جوان قرآنی، جوان دانش آموز موفق، معلم جوان، کشاورز و روستایی جوان، جوان کارآفرین، جوان و رسانه، فعالیت های اجتماعی، جوان و هنر، جوان و علم و فناوری، جوان با توانایی‌های خاص، جوان کارگر موفق، جوان ورزشکار موفق، رزمنده جوان مدافع حرم ، جوان و فعالیت های مذهبی، پرستار جوان، جوان و اقتصاد مقاومتی و جهاد اقتصادی توسط دستگاه های مرجع شناسایی و معرفی گردیدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار