خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان:

قرارگاه‌های جهادی کاشان ایام نوروز به نیازمندان خدمت‌رسانی می‌کنند

فرمانده سپاه کاشان گفت: قرارگاه‌های جهادی کاشان ۲۵ میلیارد ریال به نیازمندان ویژه ایام نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۲۱۲۹۲
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، سرهنگ کریم اکبری با بیان اینکه در سطح شهرستان کاشان قرارگاه های جهادی و خدمات اجتماعی از سه سال گذشته با محوریت خدمت‌رسانی به مردم آغاز به کار کرد، اظهار داشت: این قرارگاه‌های جهادی با محوریت مساجد اقدام می‌کردند و مردم پای کار بودند.

وی با بیان اینکه در ابتدا 20 نقطه برای ایجاد قرارگاه‌های جهادی در کاشان در نظر گرفته شد، افزود: با عملکرد مثبت این طرح به عنوان طرح کشوری مطرح است و تعداد قرارگاه های جهادی در منطقه کاشان نیز از 20 قرارگاه به 57 قرارگاه جهادی رسید.

فرمانده سپاه شهرستان کاشان خدمت‌رسانی در حوزه بهداشت و سلامت، رسانه، خانواده و اشتغال وجود دارد، ابراز داشت: تمامی اقدامات با کمک خیران و مردم صورت پذیرفت و پنج هزار بسته معیشتی در سطح 57 قرارگاه جهادی توزیع می‌شود و ارزش بسته‌های حمایتی به 25 میلیارد ریال می رسد.

وی ضمن تاکید بر محوریت قرار دادن شعار قرارگاه‌های جهادی گفت: مردم برای ما دعا کنند تا بتوانیم به بهترین صورت خدمتگذار مردم باشیم و بتوانیم با تمام توان به ولی نعمتان خود کمک کنیم و یاری گران آنان در شرایط ویژه اقتصادی امروز باشیم.

اکبری با بیان اینکه ایجاد کارگاه‌های خیاطی و امثالهم از دیگر اقدامات قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان است، تصریح کرد: تمامی اقدامات صورت گرفته توسط مردم و خیران با محوریت مساجد صورت می‌پذیرد.

ارسال نظرات