با کاروان نور/۶

پذیرایی از ۴ هزار و ۵۰۰ مازندرانی در اردوگاه شهید جعفرزاده /۶۰ خادم میزبان زائرین شهدا

ساری-مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک از میزبانی بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ زائر شهدا در این اردوگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۱۳۶۵
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰

خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار روح الله صادقی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار اعزامی بسیج مازندران به مناطق عملیاتی جنوب، از میزبانی بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ زائر شهدا در این اردوگاه خبر داد و گفت: از ۱۵ اسفندماه که زمان اعزام زائرین شهدا بود تا به امروز میزبان این تعداد از زائرین بودیم.

مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک با اشاره به اینکه اسکان یک شب زائرین در این اردوگاه صورت میگیرد، افزود: زائرین پس از ورود به اندیمشک وارد این اردوگاه شده و اسکان شبانه صورت می‌گیرد و صبح فردا پس از صرف صبحانه برای بازدید از مناطق عملیاتی فتح المبین و هفت تپه راهی اردوگاه شهید بلباسی در خرمشهر می‌شوند.  

سرهنگ صادقی در ادامه از حضور ۶۰ خادم شهدا برای خدمات دهی به زائرین هم خبر داد و گفت:برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله برپایی نماز جماعت، شب خاطره، برنامه‌های دعا ونیایش در این اردوگاه برگزار می‌شود.

مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک،با اشاره به استقرار یک راوی در این اردوگاه اضافه کرد: در مسئله بهداشتی و خدمات درمانی نیز، یک تیم بهداری سپاه هم دراین اردوگاه مستقر و آماده خدمات درمانی به زائرین است.

سرهنگ صادقی در ادامه با اشاره به اینکه  زائرین  پس از ورود به اندیمشک و دزفول از پارک موزه دفاع مقدس هم بازدید می‌کنند، خاطرنشان کرد:از اول اسفندماه بهمراه سایر همکاران برای آماده سازی  زیرساخت‌ها و تجهیز و امکانات اردوگاه  وارد اندیمشک شدیم تا شرایط میزبانی از زائرین را مهیا کنیم.

مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک در پایان سخنان خود با اشاره به ظرفیت محدود اردوگاه و شرایط کرونایی تصریح کرد: پذیرای کاروان رهیان نور استان‌های دیگر نیستیم، اما اگر به صورت خودرو‌های شخصی از استان‌های دیگر باشند به صورت محدود پذیرای آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار