خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز خبر داد:

اعزام 400نفر بسیجی به مناطق جنگی جنوب غرب

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز از اعزام 400نفر بسیجی به مناطق جنگی جنوب غرب خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۱۳۷۵
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۳

سرهنگ محمد بهادر علیپور فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز در حاشیه اعزام اولین گروه راهیان نور این ناحیه به مناطق جنگی جنوب غرب کشور در هشت سال دفاع مقدس، در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج، ضمن تبریک پیشاپیش میلاد منجی عالم بشریت، اظهار داشت: امروز اولین اعزام کاروان راهیان نور سپاه ناحیه ثارالله کشور به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور است.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، تصریح کرد: سپاه ناحیه ثارالله شیراز هم در همین راستا اقدام به برگزاری اردوهای راهیان نور برای عموم مردم، بخصوص جوانان کرده است؛ جوانانی از نسل جدید که دفاع مقدس را درک نکردند تا با اعزام به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، از رشادت‌ها، اخلاص و ایثار رزمندگان، از نزدیک آشنا شوند.
سرهنگ علیپور افزود: مایه افتخار ما ایرانیان است که در هشت سال دفاع مقدس، این رزمندگان، بسیجیان و شهدا و ایثارگران با رشادت‌های خود، نگذاشتند دشمن حتی یک وجب از این خاک مقدس را تصرف کند و او را تا حد مرزهای جغرافیایی خود، عقب راندند.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز تصریح کرد: جوانان در اردوهای راهیان نور، از نزدیک فضای جبهه‌ها را می‌بینند و سختی و مشقت‌های رزمندگان را در اوج کمبودهای آن روزها درک می‌کنند.
وی با ابراز امیدواری از اجرایی شدن فرهنگ ایثار و شهادت با برگزاری این اردوها، تصریح کرد: این اردوها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در آن، همه باید سه دز واکسن را تزریق کرده باشند تا به مشکل خاصی برنخوریم.

علیپور گفت: هشت اتوبوس و جمعا 400نفر را سپاه ناحیه ثارالله شیراز به مناطق جنگی جنوب غرب اعزام می کند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها