غلامعلی حیدری:

استانداری خانه دوم جوانان استان است

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه استانداری خانه دوم جوانان استان است، گفت: رویکرد انتصاب مدیران در استان مبتنی بر جوان گرایی، علم، روحیه جهادی و حضور فعال در میدان است.
کد خبر: ۹۴۲۱۳۸۴
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ غلامعلی حیدری روز گذشته در نشست صمیمی با جوانان نخبه و آئین تجلیل از جوانان برتر  چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در دولت سیزدهم جوان‌گرایی در انتصابات مورد تاکید است، روند انتصابات مدیران جوان در استان ادامه خواهد داشت.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه قرار گرفتن در جمع جوانان موجب ایجاد شور و نشاط در انسان می‌شود، اظهار کرد: هیچ‌گاه نقش بی‌بدیل جوانان در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس فراموش نمی‌شود، این قشر تهدید جنگ را به فرصت تبدیل کردند، می‌توان با قطعیت گفت که جنگ به دانشگاه انسان‌سازی تبدیل شد.

حیدری با تاکید بر اینکه جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی باید میدان‌دار باشند، توضیح داد: جوانان با روحیه جهادی و انقلابی باید منشاء تحول در کشور باشند، نباید اجازه دهیم دشمن فرهنگ و سبک زندگیمان را تغییر دهد، باید تهدیدها به فرصت تبدیل شود.

وی با بیان اینکه استانداری چهارمحال و بختیاری خانه دوم جوانان استان است، گفت: رویکرد انتصاب مدیران مبتنی بر جوان گرایی، علم، روحیه جهادی و حضور فعال در میدان است.

حیدری تصریح کرد: پیگیری مشکلات موجود در چهارمحال و بختیاری از مسئولان سطح کلان، پیگیری برای جذب اعتبارات، مردمی بودن مسئولان، سفرهای شهرستانی، توسعه جهشی استان، ایجاد اشتغال پایدار، دیدار با اقشار مختلف مردم، توسعه زیرساخت‌ها در حوزه راه و ... از جمله اولویت‌ها در دولت سیزدهم در استان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید در کنار هر انتقادی یک پیشنهاد نیز برای رفع مشکل مطرح شود، یادآور شد: امیدواریم با تکیه بر تمامی ظرفیت‌ها اعم از بخش خصوصی و دولتی در راستای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه استان گام برداریم.

ارسال نظرات