رئیس اداره تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح:

سال 1401 روی باشگاه های مقاومت در مناطق محروم تمرکز بیشتری خواهیم کرد

رئیس اداره تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح در آیین تجلیل قهرمانان ،ورزشکاران و مربیان و افتتاح آکادمی های باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت البرزگفت :سال1401روی باشگاه های مقاومت درمناطق محروم تمرکزبیشتری خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۴۲۱۴۰۹
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳

امیرسرتیپ دکتر جمشید فولادی رئیس کل تربیت بدنی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت : انرژی اصلی ورزش نیروی های مسلح بر روی باشگاه های مقاومت در سراسر کشوراست. سرتیپ فولادی افزود :تلاش خواهیم کرد تا باشگاه های تحت پوشش این مجموعه در سراسر کشور و مناطق محرم را مورد حمایت بیشتری قرار دهدیم .

وی افزود : در سال 1400 سالن های سرپوشیده زیادی توسط این مجموعه ها در سراسر کشور مورد بهره برداری قرار گرفت که این امر در جهت افزایش سرانه های ورزشی کشور نقش بسزایی داشته است.

رئیس اداره تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت :‌ سعی داریم در سال جدید برنامه های و سیاست های تربیت بدنی نیروهای مسلح را از طریق این سازمان در مناطق دورافتاده پیگیری کنیم .

دکتر فولادی اظهارکرد : فعالیت های بسیار خوبی و بی نظیری باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت البرز انجام شده است ،ما شاهد این هستیم هر ساله به موفیقت های باشگاه مقاومت استان البرز افزوده می شود،
این نشان دهنده حضور مسئولین و مدیران دلسوزی است که در این استان در جهت اعتلای ورزش همکاری می کنند.
از شناختی که از دکتر حیدر نیا ریاست محترم هیات امنای این باشگاه سراغ داریم اطمینان میدهم که سال ۱۴۰۱ سال موفقیت های چشمگیر باشگاه مقاومت البرز در تمامی رشته ها به ویژه رشته های در سطح ملی خواهد بود و ما نیز در تربیت بدنی ستاد کل تمام حمایت را از ایشان و مجموعه تحت امر خواهیم داشت .

آکادمی باشگاه مقاومت البرز در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر در روستای قوهه در شهرستان چهارباغ احداث خواهد شد و رشته های والیبال ، فوتسال ، هندبال ، فوتبال و فوتبال ساحلی فعالیت و استعداد یابی خواهد داشت .

در این مراسم با حضور مسئولین شهرستانی و استانی اعم از مدیر عامل باشگاه مقاومت مرکز کشور سازمان ، امام جمعه محترم ، فرماندار ، دادستان مرکز شهرستان چهارباغ ، رئیس شورای اسلامی استان ، شهردار ، دهیاران و اعضای شورای بخش و روستا های تابعه از قهرمانان و ورزشکاران باشگاه فرهنگی ورزشی البرز تجلیل و مدیران جدید آکادمی های استعداد یابی معرفی گردید و کلنگ احداث زمین چمن مصنوعی میز بر زمین زده شد ‌و از ۵ خانواده معظم شهدای عزیز نیز تجلیل شد .‌

در انتها فرماندار و امام جمعه شهرستان چهارباغ به نمایندگی از مردم این حوزه از دکتر حیدر نیا ریاست هیات امنا و اسفندیاری مدیر عامل باشگاه مقاومت البرز بابت خدمات ارزنده و ایجاد و حمایت از تیم های ورزشی در مناطق کم برخوردار تجلیل و قدردانی کرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار