سردار شفائی:

267 گروه جهادی به منظور خدمت رسانی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان اعزام می شوند

فرمانده سپاه سلمان گفت: یکی ار عرصه های اثر گذار و ضروری که در سالهای گذشته با همت بسیجیان اقدامات خوبی دنبال شده است استفاده و بهره مندی از توان و ظرفیت گروههای جهادی است.
کد خبر: ۹۴۲۱۴۵۲
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲

سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد شفائی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، گفت: سپاه و بسیج در راستای رسالتی که دارد، در عرصه های مختلف با عنایت الهی، همراهی مردم، تلاش و مجاهدت های بسیجیان پیوسته فعال است.

وی با اشاره به این مطلب که یکی ار عرصه های اثر گذار و ضروری که در سالهای گذشته با همت بسیجیان  اقدامات خوبی دنبال شده است استفاده و بهره مندی از توان و ظرفیت گروههای جهادی است، افزود: این گروههای جهادی در عرصه های محرومیت زدایی، پروژه های عمرانی، مباحث فرهنگی، اجتماعی و بهداشت و درمان اقدامات بسیار ارزشمند و اثر گزاری را دنبال کرده اند.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: امسال هم گروههای جهادی از تعطیلات اول سال بهره لازم را بردند و با برنامه ریزی بسیار خوب و فعال سازی قرارگاه های متعدد در سطه استان غریب به 267 گروه جهادی به شهرهای مختلف استان اعزام می شوند و در روستاهایی که از محرومیت بیشتری برخوردار هستند و در محلاتی که ضرورت دارد که برای ححل مسائل مردم متمرکز شویم این گروهها اعزام خواهند شد.

این مسئول تصریح کرد: باور ما این است که ما می توانیم مسائل و مشکلات خودمان را با یک تفکر جهادی و نگاه انقلابی حل کنیم.

سردار شفائی ادامه داد: گروههای جهادی با تفکر جهادی و نگاه انقلاب فعال هستند و در طول سال آماده ارائه خدمات بی منت به محرومین می باشند و این مسیر را ما تا آخر ادامه خواهیم داد و امید واریم در یک بازه زمانی مشخص با همراهی و همکاری همه متولیان بتوانیم اقدامات اساسی و موثری را در سطح استان دنبال کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: با استقرار دولت متدین آیت الله رئیسی  فضایی که در استان ایجاد شده تعاملات بسیار خوبی را در جای جای استان شاهد هستیم و این فرصت خوبی است که ما باید از آن بهره مند شویم تا بتوانیم شتاب دهیم شتاب قابل قبول که از این فرصت بوجود آمده  در جهت حل مسائل مردم اهتمام داشته باشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار