خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

تکلیف امروز ما تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است

همدان-مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه امروز تکلیف ما تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، گفت: سه نکته مهم در این بیانیه آمده است که نخستین آن خودسازی است.
کد خبر: ۹۴۲۱۴۷۴
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
تکلیف امروز ما تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ ابراهیم بختیاری در مراسم گرامیداشت روز شهید و نشست با فرزندان شهدا در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: از ۲۷ ماه رجب تا نیمه شعبان شیعه در کهکشانی از نور قرار دارد که از بعثت پیامبر شروع می‌شود و تا میلاد حضرت ولیعصر (عج) ادامه می‌یابد که نشان از الطاف خاص الهی به این ماه است.

وی با بیان اینکه خداوند نگاه ویژه‌ای به ماه شعبان کرده است، افزود: در پایان مناجات عظیم شعبانیه از خداوند درخواست می‌کنیم که دائم الذکر باشیم؛ ذکر فقط لسانی نیست و خدمت به مردم و داشتن کارایی و اثربخشی نیز ذکر خدا است و امروز مکاتب دنیا به دنبال کارایی و اثربخشی در دستگاه‌ها هستند.

مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تبریک روز شهید به خانواده شهدا و کسانی که مدال پر افتخار شهادت بر گردن آنها می‌درخشد، افزود: کسی که به خانواده‌های شهدا خدمت می‌کند در حقیقت به خداوند خدمت می‌کند چراکه شهید در نزد خداوند جایگاه والایی دارد.

وی با بیان اینکه خداوند شهدا را در زمره صدیقین و صالحین آورده است، گفت: امروز هر چه نظام جمهوری اسلامی افتخار و عظمت دارد به برکت مجاهدت شهیدان است.

بختیاری عنوان کرد: آن نهالی که ۴۳ سال پیش توسط امام (ره) غرس شد، امروز شاخه‌های آن در اقصی نقاط جهان و کشورهای منطقه به ثمر نشسته و نمونه آن را در یمن می‌بینیم که به برکت خون شهدا و حرکت شجاعانه امام خمینی و مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز تکلیف ما تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، ادامه داد: سه نکته مهم در این بیانیه آمده است که نخستین آن خودسازی است، شهدا ابتدا خود را ساختند که امروز آزادی‌خواهان جهان از آنان الگو می‌گیرند.

مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: نکته دوم جامعه پردازی و دیگری تمدن‌سازی است که همه ما وظیفه داریم در این راستا حرکت کنیم.

وی با اشاره به نامه ۵۳ نهج‌البلاغه خاطرنشان کرد: امام علی(ع) در این نامه به مالک اشتر سیمای کارگزار اسلامی را بیان می‌کند که همه ما باید آن را نصب العین قرار دهیم چراکه امروز بزرگ‌ترین معروف، خدمت به مردم است که باید صیانت کنیم تا وظیقه خود را به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات