بازدید استاندار سیستان و بلوچستان و مدیر کل راه و شهرسازی از روند احداث کمربندی غربی شهر زاهدان

استاندار سیستان و بلوچستان، مدیر کل راه و شهرسازی استان به همراه رئیس پلیس راه شمال استان و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از روند احداث کمربندی غربی زاهدان بازدید کردند.
کد خبر: ۹۴۲۱۴۸۰
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مدیر کل راه و شهرسازی استان در حاشیه این بازدید گفت: عملیات ساخت قطعه یک کمربندی غربی زاهدان بطول ۱۴ کیلومتر به منظور کاهش بار ترافیکی و تصادفات رانندگی از تیرماه سالجاری آغاز شد.
عطاء اله اکبری افزود: در حال حاضر قطعه یک کمربندی زاهدان در مدت ۹ ماهه اجرای آن از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار بوده است بطوری که سه کیلومتر آن تا ۲۹ اسفندماه جاری به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه همچنان به منظور تکمیل و ساخت کمربندی غربی زاهدان ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است، تاکید کرد: تلاش داریم در صورت تامین اعتبار و تخصیص قیر مورد نیاز قطعه یک این پروژه مهم راه سازی استان را در بازده زمانی ۲ سال تعیین شده آن تکمیل و به بهره برداری برسانیم.
مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به موقعیت شهر زاهدان که به عنوان حلقه پیوند دهنده بخش مهمی از زنجیره ارتباطی جنوب شرق بشمار می رود، گفت: این اداره کل با توجه به جایگاه مهم راه های ارتباطی این کلانشهر و همچنین ساماندهی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور وسائط نقلیه سنگین از خارج شهر و کاهش بار تصادفات احداث این کمربندی را به عنوان یک ضرورت مورد توجه ویژه قرار داد.

ارسال نظرات