خبرهای داغ:

اعزام ۶۰۰ خودروی شخصی به اردوی راهیان نور از شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ اردوی راهیان نور خودرویی دل‌های با صفا شهرستان شاهرود با حضور مسئولان شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۴۲۱۶۵۷
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرنگار بسیج، کاروان اردوی راهیان نور دل‌های با صفا شهرستان شاهرود از گلزار شهدای این شهر به سمت کربلای ایران اعزام شدند.
در مراسم بدرقه این کاروان که معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود، شهردار شاهرود و سایر مسئولان حضور داشتند، خودرو‌های شخصی در قالب این کاروان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان در جمع اعضای کاروان با بیان اینکه باید قدردان باشیم از کسانی که این سنت حسنه را پایه ریزی و شرایط را فراهم کردند تا در این مسیر قدم بگذاریم، افزود: ویژگی مهم سفر این است همه کسانی که آن زمان را درک کردند با حضور در مناطق تجدید خاطرات می‌کنند و نسل جوان و نوجوان نیز که توفیق حضور نداشتند با حضور در این فضا برکات زیادی را درک خواهند کرد.
او با تقدیر و تشکر از همه دست اندرکاران این کاروان بویژه فرمانده سپاه شاهرود و همکاران او در سپاه و بسیج و شهرداری و فرمانداری و دستگاه‌های خدمت رسان، ابراز امیدواری کرد از برکات این سفر همه بهره‌مند شوند.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود نیز با اشاره به اینکه کاروان راهیان نور خودرو‌های شخصی شامل بیش از ۶۰۰ خودروی شخصی است، گفت: مراسم افتتاحیه این کاروان روز جمعه همزمان با میلاد امام زمان علیه السلام در شهر مقدس قم برگزار می‌شود و در مدت ۵ روز سفر، از یادمان‌های دفاع مقدس در استان خوزستان بازدید خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار