با کاروان نور/ ۱۴

استقرار اکیپ‌های بهداری در اردوگاه‌های مازندران / هیچ مراجعه کرونایی در راهیان نور نداشتیم

ساری-فرمانده اکیپ سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا در اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر گفت:یک اکیپ تیم بهداری با برپایی پست امداد شامل تیم 5 نفره در هر سه اردوگاه های اسکان زائرین مازندران مستقر هستند.
کد خبر: ۹۴۲۱۷۰۲
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

خبر

خبرگزاری بسیج، نورالله معافی،  امروز در گفتگو با خبرنگار اعزامی بسیج مازندران به مناطق عملیاتی جنوب، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، از استقرار اکیپ های بهداشت و درمان در اردوگاه های مازندران خبر داد و گفت:  یک اکیپ تیم بهداری همراه با آمبولانس، پزشک، یک پرستار مرد و دو پرستار زن با برپایی پست امداد شامل یک تیم 5 نفره  در هر سه اردوگاه های اسکان زائرین مازندران مستقر هستند.

فرمانده اکیپ سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا در اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر با اشاره به اینکه تیم بهداشت کار خود را از 15 اسفند ماه شروع کرده است،به تشریح ارائه خدمات به زائرین شهدا پرداخت و افزود: خدمات ارائه شده به زائرین اعم از ویزیت مراجعه کنندگان ، ارائه داروی رایگان،ضدعفونی محوطه اردوگاه ها، سرکشی و بازدید از آشپزخانه و طبخ غذا، نظارت هنگام توزیع غذا و جمع آوری زباله محوطه می باشد.

معافی در ادامه به همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم اشاره و اضافه کرد: علوم پزشکی در هر گروه، سه نفر را جهت حمایت و پشتیبانی که زیر نظر تیم بهداری هستند، اعزام کرد و آنها مامور شدند که روزانه کل محوطه و آسایشگاه ها را ضدعفونی کنند و همچنین نظارت و بررسی سلامت آب اشامیدنی را داشته باشند.

فرمانده اکیپ سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا در اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر با اشاره به اینکه  تا به امروز مشکل خاصی برای زائرین ایجاد نشده است، خاطرنشان کرد: قبل از اعزام زائر کارت واکسن و سلامت آن چک و بررسی می شود. و تا بحال هم هیچ مراجعه کرونایی نداشتیم و اگر هم مراجعه ای به بخش بهداری شد ناشی از خستگی و کوفتگی ناشی از راه طولانی بود که به صورت سرپایی ویزیت صورت گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار