مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان خبر داد

حضور ۹۰۰ نفر از بسیجیان همدان در طرح چهره به چهره آموزش‌های عقیدتی سیاسی

همدان-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان از حضور ۹۰۰ نفر از بسیجیان در طرح چهره به چهره آموزش‌های عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۱۷۳۸
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹

سرهنگ علی مختاری معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: آموزش‌های عقیدتی سیاسی برای آحاد بسیج به خصوص مدیران بسیج و فرماندهان یکی از مهمترین رسالت‌های عقیدتی سیاسی است.

وی گفت: در سال ۱۴۰۰ طرح چهره به چهره آموزش‌های عقیدتی سیاسی با رویکرد مباحث اصول اعتقادی، اخلاق و سبک زندگی اسلامی و روخوانی قرآن کریم برای آحاد بسیج به مرحله اجرا درآمد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان افزود: مدیران عقیدتی در حوزه‌های مقاومت بسیج نقش اصلی و محوری در خصوص آموزش‌های عقیدتی برای آحاد بسیج داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ تعداد ۹۰۰ نفر در آموزش‌های عقیدتی سیاسی شرکت کردند و آموزش‌های اصول اعتقادی، سبک زندگی اسلامی و قرآن کریم و احکام را فراگرفتند.

مختاری گفت: برای هر کدام از مباحث آزمون برگزار شد و بیش از ۹۰۰ نفر در مسابقه اصول اعتقادی، احکام، اخلاق، سبک زندگی اسلامی و قرآنی کریم شرکت کردند که امروز در نیمه شعبان مصادف با روز میلاد امام زمان (عج) قرعه کشی به عمل آمده و تعدادی از خواهران و برادران به مشهدالرضا (ع) در سال ۱۴۰۱ اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: آموزش‌های عقیدتی سیاسی در سال ۱۴۰۱ نیز برای آحاد بسیج در سطح حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های مقاومت بسیج با جدیت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار