خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین:

صبر و استقامت و پای ولایت بودن از شاخصه‌های اصلی رزمندگان و ایثارگران است

فامنین-فرمانده سپاه ناحیه فامنین صبر و استقامت و پای ولایت بودن را از شاخصه‌های اصلی رزمندگان و ایثارگران برشمرد و گفت: مجاهدت‌ها و از خود گذشتگی‌های رزمندگان، امروز باعث امنیت و آسایش جامعه شده است.
کد خبر: ۹۴۲۱۷۴۹
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه ناحیه فامنین به همراه جمعی از پاسداران و بسیجیان همزمان با ایام سراسر نور شعبان با رزمندگان و ایثارگران شهرستان حاج محمد رستمی، حسین حسینی، حسن مومنی، اکبر بطی و همچنین برادران جانباز محمد نجم و محمود احمدی و خانواده برادر ایثارگر مرحوم عباس بخشو دیدار کردند.

سرهنگ حسینی در این دیدارها صبر و استقامت و پای ولایت بودن را از شاخصه‌های اصلی رزمندگان و ایثارگران برشمرد و گفت: مجاهدت‌ها و از خود گذشتگی‌های رزمندگان، امروز باعث امنیت و آسایش جامعه شده است.

دیدار با برادران ایثارگر حاج گلشنعلی رسولی و حاج علی نوروزی نیز از دیگر برنامه‌ها به مناسبت نیمه شعبان و میلاد حضرت امام زمان (عج)  بود که با حضور حجت‌الاسلام خلجی سرمربی صالحین و قراباغی فرمانده حوزه حضرت سیدالشهدا (ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام خلجی در این دیدار نیز در خصوص جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان مطالبی عنوان کرد و ایثارگران رزمنده خاطراتی از ایام جنگ بیان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار