خبرهای داغ:

اجرای طرح مطالعاتی تقاطع غیر همسطح در میدان ولایت شاهرود

شاهرود_ در نشست شورای هماهنگی ترافیک و ایمنی راه‌های شهرستان شاهرود، بر توجه به میدان ولایت و اصلاح هندسی و تقاطع غیر همسطح تاکید و بر ارائه طرح مطالعاتی و اجرایی تاکید شد.
کد خبر: ۹۴۲۱۷۸۶
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶

اجرای طرح مطالعاتی تقاطع غیر همسطح در میدان ولایت شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، با هدف بهبود وضعیت ترافیکی، ارتقاء ایمنی و کاهش تصادفات در سطح شهرستان شاهرود جلسه شورای هماهنگی ترافیک و ایمنی راه‌های شهرستان شاهرود با حضور اعضا برگزار گردید.
ابوطالب جلال معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با تبریک اعیاد شعبانیه از اعضا خواست تا با توجه به ایام پایان سال و فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۱ نسبت به پیگیری و اجرای مصوبات شورای هماهنگی ترافیک شهرستان اهتمام ویژه‌ای معمول داشته و گزارش آن را به دبیرخانه شورا ارسال نمایند.
سرهنگ فرزانه، فرمانده پلیس راهور شهرستان شاهرود نیز با اعلام اینکه میدان ولایت شاهرود جزو نقاطی از شهر بوده که در آنجا تصادف منجر به فوت نیز رخ داده است ایمن سازی آن را حائز اهمیت و ضروری اعلام نمودند.
مهندس احمدی شهردار شاهرود در این نشست ضمن تشکر از زحمات اعضای شورای ترافیک شهرستان به تبیین اقدامات انجام شده در طول سال و همچنین ضرورت اصلاحات هندسی خصوصا در میدان ولایت پرداخت.
در این نشست طرح اصلاحات هندسی میدان ولایت و احداث تقاطع غیر همسطح توسط مشاور شهرداری شاهرود ارائه و اعضای شورای هماهنگی ترافیک شهرستان شاهرود بر ضرورت اجرای اصلاحات هندسی، پل غیر همسطح و زیرگذر در میدان مذکور با در نظر گرفتن اصول و ضوابط ایمنی، بهداشتی، فنی و شهرسازی موافقت و مقررشد نکات و الزامات ذیل قبل از هرگونه اقدام عمرانی توسط شهرداری شاهرود لحاظ و نتیجه به دبیرخانه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ارایه گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار