خبرهای داغ:
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

قیمت مرغ گرم در استان سمنان حداکثر ۳۱ هزار تومان است

محمد رضا قاسمی گفت: طبق تصویب ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ گرم در سراسر استان سمنان حداکثر ۳۱ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم است و کسبه باید به این قیمت توجه کنند.
کد خبر: ۹۴۲۱۸۵۷
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محمد رضا قاسمی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به آخرین مصوبات ستاد تنظیم بازار ویژه شب عید، تاکید کرد: طبق تصویب ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ در سراسر استان حداکثر ۳۱ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم است و کسبه باید به این قیمت توجه کنند.

وی با بیان اینکه هر کیلو تخم مرغ ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود و گشت‌های ما در استان سمنان با تخلفات عرضه این محصولات برخورد خواهند کرد، بیان داشت: مردم نیز می‌توانند مراتب تخطی از قانون و مسائلی چون گران فروشی، کم فروشی و… را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان با بیان اینکه محدودیت و تأمین کالاهای اساسی شامل برنج، روغن، شکر، گوشت، مرغ، تخم مرغ و… در این استان وجود ندارد، بیان داشت: انبارهای ما در زمینه گوشت قرمز و مرغ گرم و منجمد شرایط خوبی را دارد و دغدغه‌ای برای توزیع نداریم.

قاسمی با بیان اینکه استان سمنان تولید کننده مرغ و تخم مرغ و اقلام پروتئینی است، تاکید کرد: به اندازه تقاضا و مصرف استان، اقلام مذکور در انبارها نگهداری و به مرور عرضه خواهد شد و مابقی تولید استان به دیگر استان‌ها صادر می‌شود زیرا ما در این استان، تولید مازاد بر مصرف داریم.

وی با بیان اینکه قیمت مصوب مرغ منجمد کیلوگرمی ۲۰ هزار تومان است، تاکید کرد: کسبه موظف هستند که به این قیمت توجه داشته باشند چرا که با متخلفان برخورد می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار