تقویت روحیه معنوی با اردوهای معنویت افزایی

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با حضور در اردوی دو روزه معنویت افزایی فرماندهان و پیشکسوتان سپاه استان ایلام گفت: اردوهای معنویت افزایی باعث تقویت روحیه معنوی انسان می شود.
کد خبر: ۹۴۲۱۸۶۸
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با حضور در اردوی دو روزه معنویت افزایی فرماندهان و پیشکسوتان سپاه استان ایلام گفت: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت به عنوان همرزمان شهدا نقش مهمی در جهاد تبیین دارند و باید تمام توان و عزت خود را برای تربیت هشت میلیون جوان انقلابی پای کار در عرصه‌های مختلف بکار گیرند. 

وی افزود : در شرایطی که دشمنان با تبلیغات شبانه روزی بدنبال تأثیرگذاری بر نسل جوان هستند و منکرات را به عنوان معروف ترویج می‌کنند، بایستی تمام داشته های خود را در مسیر حرکت در جهاد تبیین به میدان بیاوریم و توطئه های دشمن را خنثی کنیم. 

وی امر به معروف و نهی از منکر را از ویژگی‌های مومنان دانست و تاکید کرد: پیشکسوتان جهاد و شهادت و افسران جنگ نرم سپاه بایستی به هر اندازه که مقدور است در مقوله امر به معروف و جهاد تبیین گام بردارند و در این راه از یاس و ناامیدی پرهیز کنند. 

امام جمعه ایلام تاکید کرد: معنویت افزایی همواره باید یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها مدنظر قرار گیرد و بدون شک اجرای این برنامه ها در تقویت روحیه معنوی تاثیرگذار است.

سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با ارائه گزارشی از اقدامات فرهنگی سپاه امیرالمؤمنین(ع) در جهت رشد معنوی گفت: اردوی معنویت افزایی کارکنان و پیشکسوتان به مدت دو روز در مناطق مختلف عملیاتی دفاع مقدس همچون ، شرهانی، یادمان سید الشهدا، یادمان شهید باقری و قلاویزان برگزار شد. 

سردار شاکرمی نیز گفت: معنویت‌افزایی یکی از ضرورت‌ها برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات