همزمان با ایام نیمه شعبان؛

محفل انس با قرآن کریم با حضور نوحوانان

همزمان با ایام نیمه شعبان محفل انس با قرآن کریم بیاد امام راحل و شهدا با حضور امام جمعه و نوجوانان شهر وردنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۲۰۹۳
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام میلاد با سعادت، حضرت  صاحب الزمان ارواحنافداه و به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره مرجع عالیقدر جهان اسلام حضرت آیت العظمی الله علوی گرگانی ، محفل انس با قرآن کریم با حضور نوجوانان گروه قرآنی عاشقان ولایت در مسجد جامع شهر وردنجان برگزار شد.

در این محفل معنوی امام جمعه شهر وردنجان، با اشاره به اهمیت تلاوت قرآن ضمن  تقدیر از اعضای گروه عاشقان ولایت، آنها را به استفاده هرچه بیشتر از استعداد ذاتی و صوت و لحن زیبایی که خداوند به آنها عنایت نموده، توصیه کرد.

حجت الاسلام علی محمدی، با اشاره به اهمیت تلاوت، حفظ و انس با قرآن مجید، نوجوانان را به حفظ قرآن تشویق و ترغیب و از آنها خواست که دوستانشان را هم برای قرار گرفتن در این مسیر راهنمایی نمایند.

در این محفل معنوی نوجوانان به تلاوت آیاتی چنداز کلام الله مجید پرداختند و در پایان هم به خاطر توفیقی که امسال خداوند به آنها عنایت فرمودند، خدا را شکر و از خداوند درخواست کردند سال آینده هم بتوانند در مسیر قرآن و عترت ثابت قدم باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار