حجت الاسلام علی محمدی؛

حمله موشکی سپاه به مقر موساد نشان از اقتدار دارد

پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به مقر موساد نشان از اقتدار ایران اسلامی دارد.
کد خبر: ۹۴۲۲۱۰۱
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه وردنجان افزود: حرکت عظیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران درانهدام پایگاههای رژیم صهیونیستی پیامی است برای تمام دشمنان که اگر دست از پا خطا کنند و غلطی مرتکب شوند با واکنش سریع جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند شد.

حجت الاسلام علی محمدی ادامه داد: با اقدام قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران نشان داد که جنایات صهیونیست‌ها را بی پاسخ نمی‌ ماند و زمان بزن و در رو به پایان رسیده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهر وردنجان با اشاره به شرایط منتظران ظهور گفت: باید با رفتار درعمل خود اثبات کنیم که شیعه امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هستیم و زمینه را برای ظهور منجی عالم بشریت فراهم کنیم.

وی از برگزار کنندگان مراسم جشن نیمه شعبان، سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت در مساجد، حسینیه ها ، امامزادگان و کوچه و خیابانها و در سطح شهر وردنجان تجلیل کرد.

امام جمعه وردنجان به اهمیت کمک های مومنانه اشاره کرد و افزود: لحظات پایانی سال، دستگیری از نیازمندان باید مورد توجه جدی قرار بگیرد و هر فردی باید در حد توان خود، به یاری نیازمندان بشتابد.

حجت الاسلام محمدی به لزوم بهره مند شدن از کلام الهی درمساجد اشاره کرد و اظهار داشت: روزانه درمساجد بعد از اقامه نماز جماعت حتما یک صفحه ازقرآن کریم تلاوت شود تا مومنین و مومنات از برکات آیات نورانی کلام وحی ،  قرآن مجید بهره مندشود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار