خبرهای داغ:

پیام تبریک فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام اصفهان به مناسبت تحویل سال نو

همزمان با آغاز سال نو و بهار طبیعت، سرهنگ پاسدار جواد داستانی و حجت الاسلام سید روح اله ساجدی در پیامی با گرامیداشت یاد شهدا، عید نوروز را به ملت شریف ایران، رزمندگان و مدافعان انقلاب و نظام اسلامی ، پاسداران ، بسیجیان و مردم شهید پرور شرق اصفهان تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۴۲۲۲۵۱
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام ، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه به مناسبت تحویل سال ۱۴۰۱ پیامی را منتشر کردند.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ.

تحویل سال یادآور تحول و نو شدن عالم به اذن خداوند متعال است و اقتدار و پایداری نهال‌هایی که زمستان سخت را گذرانده‌اند تا با جوانه‌های خویش ریشه در خاک بگسترانند و قامت راست کنند و ثمره این مقاومت جانانه را جشن بگیرند.

چه خوش است این قامت راست کردن و نو شدن با ایام نیمه‌ی شعبان ومیلاد خورشید فروزان عالم وجود، حضرت بقیةالله (ارواحنا فداه) همراه باشد. آن امامی که بشریت ظهورش را به انتظار نشسته و جهان به وجود مبارک این امام همام پا برجاست.

سال نو با عطر مهدویت نوید بخش روزهایی است که اقتدار میهن اسلامی را در پیش خواهد داشت؛ اقتداری که با شمیم دلاوری خون‌های پاک پیر و جوان این مرز و بوم از حسین فهمیده‌ها تا سلیمانی‌ها گل کرده است.

اینک در آغاز سال جدید که با نگاه مدبرانه مقام معظم رهبری به سال " تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین" نامگذاری شده است از همه مسئولان درخواست داریم با وحدت و همدلی در تحقق این شعار راهبردی همه تلاش خود را انجام دهند.

برخود لازم می دانیم ضمن تبریک سال نو، از تلاش‌ها و فداکاری‌های پاسداران و بسیجیان عزیز تشکر و قدردانی نموده و توفیقات روز افزون را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمائیم.

در پایان لازم است عید بهاران را محضر بزرگ بسیجی عالم رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، بسیجیان همیشه در صحنه و بی ادعا و همه شما مردمان شریف و شهید پرور شرق اصفهان تبریک عرض نمائیم و امیدواریم سال۱۴۰۱، سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای مردم عزیز بوده و احسن حال برای همگان تقدیر شود. ان شاءالله

 

ارسال نظرات