خبرهای داغ:
به همت جمعیت احرار در زرین دشت صورت گرفت:

جشن پاکی ۸۰ بهبود یافته از مواد مخدر در روستای خسویه زرین دشت

معاون اجتماعی سپاه فجر فارس از بهبودی کامل ۸۰ معتاد در روستای خسویه از توابع زرین دشت به همت جمعیت احرار خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۲۲۶۵
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با ولایت منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج الله) جشن پاکی ۸۰ بهبود یافته از مواد مخدر در روستای عاری از اعتیاد خسویه از توابع بخش مرکزی زرین دشت برگزار شد.
در این آیین سرهنگ محمد جعفر دوست دار گفت: به همت جمعیت «احرار» روستای «خسویه» زرین ‌دشت در شامگاه میلاد مسعود امام زمان (عج) به عنوان طلایه ‌دار پاکی از مواد مخدر و اعتیاد در استان فارس معرفی شد.
وی افزود: در اقدامی ماندگار و حسنه خیرین و مردم روستای خسویه به میدان آمدند و با دستگیری از ۸۰ نفراز همنوعان خود در دو مرحله طعم شیرین رهایی از ماده مخدر را به بهبود یافته گان و خانواده های آنان اهدا کردند.
معاون اجتماعی سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه در زمان اعزام بیماران به کمپ خانواده های آنان را رها نکرده اند، ابراز کرد: در مدت ترک خیران و نهادهای حمایتی و سپاه ناحیه زرین دشت نیز در این اقدامی قابل ستایش با اهدای بسته‌ های حمایتی و معیشتی خانواده های این افراد را یاری کردند.
وی مطالبه گری مردم خسویه از دستگاه قضایی و انتظامی برای برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر را بسیار خوب توصیف کرد و بیان داشت: همین حساسیت ها باعث شد تا به جز افراد معرفی شده به جمعیت احرار برخی نیز در منزل و برخی دیگر نیز با مراجعه به کمپ های ترک اعتیاد در شیراز و فسا برای بازپروری خود اقدام کنند و بساط خرده فروشان مواد مخدر نیز جمع شود.
دوست دار با تاکید بر تقدیر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس عنوان کرد: استاندار و فرمانده سپاه فجر فارس نیز در پیامی مشترک از مردم خسوبه تقدیر و این روستا را به عنوان طلیعه دار پاکی در فارس معرفی کردند.
معاون اجتماعی سپاه فجر فارس از مسئولین خصوصا نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس ، فرماندار زرین دشت خواست مهارتهای لازم را به مردم خصوصا دانش آموزان برای پیشگیری از اعتیاد یادآور شده و آموزش دهند.
روستای خسویه از توابع بخش مرکزی شهرستان زرین دشت در ۲۵۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار