راهیان نور/ ۳۲

روزانه ۸۰۰ الی ۱۰۰۰ وعده غذایی برای زائرین راهیان نور تهیه و توزیع می‌شود

ساری- معاون آماد و پشتیبانی و مسئول کمیته پشتیبانی ستاد راهیان نور سپاه کربلا از تهیه و توزیع روزانه ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ وعده غذایی (صبحانه، ناهار و شام) بین زائرین راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۲۲۹۱
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

خبرگزاری بسیج، سرهنگ نصیری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار اعزامی بسیج مازندران به مناطق عملیاتی، ضمن تبریک سال نو، به اقدامات پشتیبانی از راهیان نور پرداخت و گفت: از جمله اقدامات پشتیبانی از راهیان نور، مسئله ایاب و ذهاب زائرین بود که با پایانه استان جلساتی در باره قیمت‌ها و ایمنی اتوبوس‌ها برگزار کردیم و همچنین معاونت پشتیبانی اردویی سپاه کربلا را هم پای کار آوردیم.

معاون آماد و پشتیبانی و مسئول کمیته پشتیبانی ستاد راهیان نور سپاه کربلا افزود:مسئولان راهور را در بخش ایمنی اتوبوس‌ها قبل از حرکت زائرین، بکار گرفتیم همچنین معاونت ایمنی سپاه کربلا هم پای کار آمد.

سرهنگ نصیری با بیان اینکه  در چند سال گذشته زیرساخت‌ها در مناطق جنوب مورد استفاده قرار نگرفت، برای بازسازی باید اقدامی صورت میگرفت، ادامه داد: جهت بازسازی مناطق چند دستگاه کامیون و تریلی و امکانات مورد نیاز و همچنین در بحث خوراک، جیره غذای خشک را به سمت مناطق ارسال کردیم.

معاون آماد و پشتیبانی و مسئول کمیته پشتیبانی ستاد راهیان نور سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود به اعزام خادمین هم اشاره کرد و گفت: برای خادمینی که در اردوگاه‌های مازندران در حال خدمات رسانی به زائرین هستند ۸ دستگاه اتوبوس برای جابجایی آن‌ها در نظر گرفتیم.

سرهنگ نصیری با اشاره به صنعتی کردن آشپزخانه اردوگاه شهید بلباسی در خرمشهر هم خاطرنشان کرد:  این امر هم اتفاق افتاد تا باعث کاهش دورریز غذا و همچنین بالابردن کیفیت غذا باشیم.

معاون آماد و پشتیبانی و مسئول کمیته پشتیبانی ستاد راهیان نور سپاه کربلا در ادامه با بیان این مطلب که عمده اسکان زائرین در اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر و شهید جععرزاده اندیمشک است، امکانات خوابگاهی مثل پتو، ملحفه و دیگر وسایل لازم را برای زائر فراهم کردیم، اضافه کرد:جهت کیفیت خدمات دهی به زائرین در اردوگاه شهید بلباسی در خرمشهر یک سالن غذاخوری بزرگتر از سالن غذاخوری چند سال پیش برای زائرین مهیا کردیم.

سرهنگ نصیری در پایان سخنان خود از تهیه و توزیع روزانه ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ وعده غذایی (صبحانه، ناهار و شام) بین زائرین هم خبر داد و گفت: ساماندهی توزیع غذا به زائران برای تحویل غذا انجام شد تا مشکلی دراین بخش نداشته باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار