اسکان اضطراری مسافران گرفتار در برف و کولاک جاده زنجان به طارم

زنجان_رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان طارم گفت: از شامگاه گذشته تا بامداد امروز بیش از 25 مسافر در راه مانده ناشی از برف و کولاک را در پایگاه امداد و نجات هلال احمر اسکان اضطراری دادیم.
کد خبر: ۹۴۲۲۳۷۵
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛سید باقرحسنی  روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با وقوع کولاک شدید و بارش همزمان برف خودرو‌های عبوری در جاده زنجان - طارم با اختلال در تردد مواجه شدند.

 

اسکان اضطراری مسافران گرفتار در برف و کولاک جاده زنجان به طارم

وی اظهار داشت: تیم های عملیاتی هلال احمر شهرستان طارم موفق شدند مسافران در راه مانده را در پایگاه امداد و نجات هلال احمر سرخه دیزج و مسجد دستجرده اسکان اضطراری دهند.

 

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان طارم گفت: تیم‌های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر این  شهرستان برای سرنشینان بیش از 10 خودروی گرفتار در برف و کولاک 40 قرص نان، خرما، بیسکویت و کنسرو لوبیا توزیع کردند.

 

 

حسنی خاطرنشان کرد:  2 تیم سه نفره از امدادگران هلال احمر طارم با تجهیزات و خودروی امدادی و آمبولانس به در راه ماندگان خدمات امدادی ارائه دادند.

 

 

 وی از برخورد 2 دستگاه خودروی سواری در جاده زنجان – به طارم خبرداد و یادآوری کرد: تیم های عملیاتی هلال احمر چهار مصدوم این تصادف را بعد از امدادرسانی  پس از طی مسافتی تحویل اورژانس  دادند.

 

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان طارم گفت: هموطنان در صورت گرفتار شدن در برف و کولاک و حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز، برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات  تماس بگیرند.

 

 

ارسال نظرات