دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه قدس گیلان:

اردوگاه شهدای گیلان میزبان زوار خارجی/ فرهنگ راهیان نور به دوردست ها بسط پیدا کرده است

اردوگاه شهدای گیلان میزبان زوار خارجی/ فرهنگ راهیان نور به دوردست ها بسط پیدا کرده است
دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فرهنگ همایش راهیان نور به دوردست ها بسط پیدا کرده، از حضور زوار خارجی در اردوگاه شهدای گیلان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۲۵۲۸
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸

 


به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدعلی ستیزه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت و نقش فرهنگ سازی همایش راهیان نور در موضوع ایثار و شهادت، اظهار کرد: اولین راهیان نور قرن جدید بعد از شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در جنوب کشور تجربه شد و این حرکت ها می تواند بر استمرار حرکت شهدا موثر باشد.
وی با بیان اینکه راهیان نور، نور خداست و این چراغ خاموش شدنی نیست، افزود: پرچمداران واقعی راهیان نور شهدا، حضرت زهرا سلام الله علیها و امام‌خامنه ای مد ظله العالی هستند و این پرچم تا ظهور حضرت حجت (عج) بر افراشته خواهد ماند.
دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه قدس گیلان از میزبانی بیش از ۷۰۰ زائر ایرانی و خارجی در سومین روز بهار ۱۴۰۱ در اردوگاه شهدای گیلان خبر داد و بیان کرد: اردوگاه شهدای گیلان در سومین روز بهار میزبان بیش از ۷۰۰ نفر از زائرین ایرانی و غیر ایرانی سرزمین نور از اقصی نقاط جهان و میهن اسلامی بود که در قالب کاروانهای خودرویی شخصی و ناوگان حمل و نقل عمومی جهت زیارت قدمگاه شهدای کربلای ایران راهی پایتخت دفاع مقدس، خوزستان عزیز شده بودند .
ستیزه با اشاره به جزئیات حضور مهمانان و زوار راهیان به اردوگاه شهدای گیلان، اضافه کرد: عزیمت 32 زائر گیلانی با 9 خودروی شخصی و اسکان 441 زائر غیر گیلانی با 107 خودروی شخصی از تبریز، مشهد، همدان، کرمانشاه، البرز، تهران، اردبیل، اصفهان، کردستان، قم، چهارمحال، خوزستان، قزوین و زنجان و 1 اتوبوس زائران سیستانبخشی از شکوه و عظمت کاروان راهیان نور در بهار ۱۴۰۱ در اردوگاه شهدای گیلان بوده است.
وی با بیان اینکه فرهنگ همایش راهیان نور به دوردست ها بسط پیدا کرده، به حضور زوار خارجی در اردوگاه شهدای گیلان اشاره کرد و افزود: تعداد 48 نفر و 2 اتوبوس زوار خارجی جامعه المصطفی العالمیه قم از کشورهای سوریه، لبنان، عراق، گرجستان، پاناما، اندونزی، تانزانیا، نیجریه، ترکیه، آلمان، مالی، پاکستان ،تایلند، بنگلادش، سوئد، هلند و مالزی مهمان اردوگاه شهدای گیلان در راهیان نور بودند.
دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه قدس گیلان با اشاره به حضور گسترده و کم نظیر زوار خارجی در همایش راهیان نور، تصریح کرد: حضور کم نظیر زوار خارجی در همایش راهیان نور نشان دهنده اثرگذار بودن فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بوده که می توان از این ظرفیت ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره گرفت.
ستیزه از برگزاری رزمایش بزرگ فرهنگی و تربیتی راهیان نور خبر داد و اضافه کرد: این رزمایش با حضور و استقرار بیش از ۹ هزار زائر در سرزمین نور در اردوگاه راهیان نور شهدای گیلان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار