اسکان بیش از 10 هزار مسافر نوروزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اداره روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: موضوع اسکان مهمانان نوروزی در ایام نوروز در شهرستانها ومناطق به نحو مطلوب و شایسته در حال انجام است و تاکنون ۱۰ هزار نفر اسکان داده شده اند.
کد خبر: ۹۴۲۲۵۸۵
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سید ولی موسوی، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون، تعداد 10هزار و 715 مسافر در مدارس این استان اسکان یافته اند.

وی، تعداد خانوارهای اسکان پیدا کرده را دو هزار و 284 خانوار عنوان کرد وگفت: شهرستان بویراحمد با 1799 خانوار و جمعیت 8328 نفر و گچساران با 296خانوار و 1454 مسافر بیشترین پذیرش اسکان مسافر در مدارس را داشته اند.

سید ولی موسوی افزود:امسال باتوجه به اینکه دو سال شرایط کرونایی مهمانان نوروزی نداشته ایم پیش بینی می شود که با حجم زیادی از مهمانان نوروزی مواجه شویم.

وی با اشاره به بازدید های مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاون عمرانی استاندار ، فرمانداران و دیگر معاونین اداره کل و روسای آموزش وپرورش در شهرستانها ومناطق گفت: کار اسکان در استان کهگیلویه وبویراحمد با توجه به حجم مهمانان نوروزی ، به نحو عالی وشایسته در حال انجام است.

موسوی با بیان اینکه در استان کهگیلویه وبویراحمد به وضوح مشخص است که امادگی لازم برای پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در مدارس وجود دارد گفت: با تلاش شبانه رورزی روسای آموزش وپرورش و اعضای ستاد اسکان از همه ظرفیت ها در شهرستانها و مناطق برای برای خدمت رسانی بهتر به مسافران نوروزی استفاده خواهد شد.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد از انسجام و مدیریت خوب آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در زمینه اسکان مهمانان نوروزی تشکر و قدردانی کرد وگفت: با توجه به حجم مسافر در این شهرستان خوشبختانه با تلاشهای بی وقفه و بازدیدهای مکرر از ستاد اسکان و مدارس شاهد رضایت مندی مسافران از خدمات ارائه شده هستیم.

وی افزود: در دوسال گذشته مدارس به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونا مورد استفاده قرار نمی گرفت اما با مدیریت هوشمندانه عوامل ستاد اسکان نوروزی در سطح شهرستانها و مناطق با آمادگی لازم مدارس برای اسکان نوروزی هموطنان فراهم شد.

موسوی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیش از ۲۸۰ جاذبه گردشگری و ۲۲۵ بقعه متبرکه در نوروز هر سال پذیرای گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور است خاطرنشان کرد:در ایام نوروز امسال، یک هزار ۴۹۱کلاس درس در ۱۹۴ آموزشگاه در ۱۲ شهرستان و منطقه آماده میزبانی از فرهنگیان شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات