خبرهای داغ:

سفره های رنگین خانواده نیازمند با مدد و یاری بسیجیان

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستا افتر در سرخه از توزیع 10 بسته معیشتی همزمان با سال نو در بین خانواده های نیازمند در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۲۶۴۳
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت فرارسیدن سال جدید و در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند ۱۰ بسته معیشتی به همت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه و پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستا افتر در سرخه تهیه و بین نیازمندان روستا توسط خواهران توزیع شد.

فاطمه محمودی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه نوروز فصل شادی برای همه است و باید به یکدیگر کمک کنیم، اظهار کرد: سعی کردیم با کمک مردم و جمع کردن کمک‌های اندک مایحتاج زندگی مانند برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و دیگر مایحتاج اولیه را برای تعدادی خانواده‌های نیازمند در ایام سال نو ببریم.

او افزود: در راستای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب، طرح مواسات و همدلی به منظور کمک به آسیب‌دیدگان از شیوع ویروس کرونا به اجرا درآمد و بر اساس آن جمع‌آوری و  توزیع بسته‌های معیشتی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) بیان داشت: در این طرح اقشار و خانوارهای نیازمند با محوریت مساجد و پایگاه‌های بسیج محلات شناسایی و بسته‌های حمایتی با رعایت اصول بهداشتی و حفظ کرامت بین افراد جامعه هدف توزیع شد.

محمودی در خاتمه گفت: یکی از مسائلی که مورد توجه و توصیه فراوان اسلام قرار دارد مساله خدمت به مردم و کمک به نیازمندان بوده و در این راستا تلاش ها و اقدامات زیادی با مشارکت بسیجیان انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار