خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین خبر داد

اعزام ۸۰ نفر به راهیان نور جنوب غرب کشور از شهرستان فامنین

فامنین- فرمانده سپاه ناحیه فامنین از اعزام ۸۰ نفر به راهیان نور جنوب غرب کشور از شهرستان فامنین خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۲۷۵۲
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶

سید روح الله حسینی شاخص در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن تبریک سال نو و تاکید بر استفاده از روزهای آخر ماه شعبان اظهار کرد: ۸۰ نفر از همشهریان عزیز فامنینی به راهیان نور جنوب غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی گفت: این برنامه با هدف شناخت بیشتر و بهتر شهدای والا مقام و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای عزیز هشت سال جنگ تحمیلی و یک نوع تصفیه روحی و معنوی برای شرکت‌کنندگان به حساب می‌آید.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین با اشاره به اینکه بیشتر افراد متقاضی برای این نوع سفرها جوانان هستند، ابراز داشت: حضور در یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان خوزستان از جمله این برنامه‌ها برای این جوانان است.

وی در ادامه گفت: استفاده از ظرفیت روحانیون عزیز و یادگاران دفاع مقدس به عنوان راوی و تشریح حوادث زمان جنگ و رشادت‌های دلیرمردان این مرز و بوم جزء مهم و اساسی این سفرها است.

حسینی عنوان کرد: راهیان نور می‌تواند یکی از عملیات‌های خنثی کننده جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت و به خصوص جوانان ایران اسلامی باشد چراکه شهدای عزیز ما اکثراً در زمان جنگ در سن جوانی بودند و به درجه رفیع شهادت رسیدند بنابراین جوانانی که به این مناطق اعزام می‌شوند به راحتی می‌توانند با شهدا ارتباط بگیرند و با الگو قرار دادن این عزیزان منش و روش زندگی را فرا گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار