آماده سازی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یادگار امام برای ورود به بازار کار

دانشگاه آزاد اسلامی ایران در تلاش است تا دانشجویان خود را قبل از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه، برای ورود به بازار کار آماده کند.
کد خبر: ۹۴۲۲۷۶۱
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳

دکتر محمد نریمانی راد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) درگفت وگو با خبرنگار ما خاطرنشان کرد: دانشجویان مباحث تئوری را آموزش می‌بینند و از واقعیت عملی دور شده‌اند، بنابراین وقتی از دانشگاه فارغ التحصیل می‌شوند، فاقد شرایط لازم برای ورود به حوزه کاری مرتبط با رشته دانشگاهی‌شان هستند.

وی بر اهمیت و نقش مهارت آموزی دانشجویان اشاره و تصریح کرد: یکی از دغدغه های فارغ التحصیلان دانشگاه ها عدم مهارت لازم بعد از فارغ التحصیلی در رشته مورد نظر است.

نریمانی راد گفت: ماموریت جدید واحد یادگار امام (ره) شهرری تشکیل واحد دانشگاهی نمونه مهارتی و کارآفرینی است و این دانشگاه در آینده به عنوان بزرگترین دانشگاه مهارتی در کشور مطرح خواهد شد.

وی با اشاره به الحاق پنج دانشکده مهارت و کارآفرینی شهر تهران با واحد یادگار امام (ره) شهر ری شامل دانشکده مهارت و کارآفرینی جنت‌آباد، شریعتی ، ازگل (قلهک)، کَن و تهرانسر، در راستای تشکیل واحد دانشگاهی نمونه مهارتی و کارآفرینی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های ایجاد شده، این واحد دانشگاهی با همیاری و همکاری استادان، کارکنان و دانشجویان و همچنین مسئولان و متولیان امر اقدامات اساسی و گام های موثری در جهت تبدیل شدن به بزرگترین دانشگاه مهارتی کشور بر خواهد داشت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار