مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تبریز:

امروز نیاز کشور تولید محصولات دانش بنیان و اشتغال آفرینی است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تبریز در تبیین شعار سال گفت: امروز نیاز کشور بر اساس شعار سال، تولید با خصوصیت دانش بنیان و اشتغال آفرینی است.
کد خبر: ۹۴۲۲۷۹۲
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم علی طالعی بر اهمیت تولید تاکید و بیان کرد: باید هر کسی که می تواند در هرزمینه بویژه در عرصه معیشت و هر آنچه که مستقیم با زندگی مردم ارتباط دارد را تولید و روانه بازار کند.

وی همنچنین با تقبیح برخورد صوری با شعار سال و فرامین رهبری افزود: در عمل به شعار سال نباید اقدامات در خد پوستر و بنر و سربرگ نامه ها یا موضوع سخنرانی ها در همایش ها ونمایشگاه ها باقی بماند بلکه باید با محوری ترین شعار سال های اخیر که با موضوع تولید رقم می خورد در حد بسیار بالا عملی برخورد کرده چراکه اکسیر حل مشکلات اقتصادی در گرو تولید می باشد که البته الزاماتی را به همراه دارد.

حجت الاسلام طالعی ادامه داد: نخستین کار در این ارتباط باید جلوگیری از کالاهای وارداتی است که در بازار داخلی اخلال ایجاد می کند و دومین کار تولید بر پایه دانش بنیان است که برای این امر باید از مسئولان امر و از متخصصان متعهد و نیروهای جهادی بهره گرفت .

وی اضافه کرد: سومین الزام در این خصوص برداشتن محدودیت های دست و پاگیر از پیش روی کشاورزان و حذف واسطه گری و دلالی در عرصه اقتصادی است.

حجت الاسلام طالعی در پایان از دولت و نمایندگان مجلس خواست با تدبیر و ایجاد کارگروه های مشترک برای عملی کردن فرمان رهبری گام های موثرتری را بردارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار