خبرهای داغ:

پیام تبریک گردان 118 امام حسین(علیه السلام) به مناسبت آغاز سال 1401

به مناسبت سال 1401 گردان 118 لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)پیام تبریکی صادر نمود
کد خبر: ۹۴۲۲۸۱۱
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج وبه نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر ۱۴ امام حسین فرمانده گردان ۱۱۸امام حسین(علیه السلام) درپیامی سال ۱۴۰۱ را تبریک گفت

 متن پیام به شرح ذیل می باشد

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ.

 

تحویل سال یادآور تحول و نو شدن عالم به اذن خداوند متعال است و اقتدار و پایداری نهال‌هایی که زمستان سخت را گذرانده‌اند تا با جوانه‌های خویش ریشه در خاک بگسترانند و قامت راست کنند و ثمرهء این مقاومت جانانه را جشن بگیرند.

 

چه خوش است این قامت راست کردن و نو شدن با میلاد فرزند رسول خدا، حضرت محمد مصطفی (صلّی الله علیه و اله و سلّم)، آن بزرگ مرد عدالت گستر و منجی بشریت حضرت بقیّة الله الأعظم ارواحنا فداه همراه باشد. آن امامی که بشریت ظهورش را به انتظار نشسته و جهان به وجود مبارک این امام همام پا برجاست.

 

سال نو با عطر مهدویت نوید بخش روزهایی است که اقتدار میهن اسلامی را در پیش خواهد داشت؛ اقتداری که با شمیم دلاوری خون‌های پاک پیر و جوان این مرز و بوم از حسین فهمیده‌ها تا سلیمانی‌ها گل کرده است.

سال نو در پرتو نور ولایت گرامی مبارک باد، امید است در سایه رهنمودهای حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی و با مدیریت جهادی در راه رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بخصوص زمینه سازی جهت تمدن نوین اسلامی، سال پر خیر و برکتی در پیش داشته باشید

گردان 118 امام حسین(علیه السلام) اردستان

ارسال نظرات
آخرین اخبار