خبرهای داغ:
در سال گذشته صورت گرفت

ایجاد 19 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی

تبریز- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی از ایجاد 19 هزار و 240 فرصت شغلی برای مددجویان و نیازمندان در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۲۸۷۷
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، غلامعلی ملامهدی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در سال گذشته بیش از 5 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال از منابع بانکی و امدادی به مددجویان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت بیش از 11 هزار نفر از مددجویان از دوره های آموزش فنی و حرفه ای بهره مند شدند، افزود: همچنین در سال گذشته دو هزار و 435 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از طریق مراکز کاریابی صاحب شغل شدند.

ملامهدی با اعلام اینکه نمایشگاه تولیدات خوداشتغالی  مددجویان خودکفا شده با شرکت 100 طرح اشتغال در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد، افزود: این نمایشگاه با هدف فروش و بازاریابی برای تولیدات مددجویان از ۱۷ الی ۲۷ اسفند ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز سالن آذربایجان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته دو نمایشگاه فرش برگزار شد،خاطرنشان کرد: مددجویان تحت حمایت این نهاد در این مدت سه هزار و 686 تخته فرش به متراژ 20 هزار متر مربع تولید کردند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: تولیدات مددجویی با تنوع گسترده در زمینه های کیف و کفش، پوشاک، گیاهان دارویی، کشاورزی و صنایع دستی می باشد.

ملامهدی تصریح کرد: رویکرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی و سوق دادن مددجویان به سمت اشتغال و سپس بازاریابی برای محصولات آنان است.

ارسال نظرات