خبرهای داغ:

گشت محله محور بسیج در روستا ایج در سرخه برگزار شد

همزمان با آغاز سال جدید گشت محله محور بسیج در جهت برقراری امنیت و نظم در محله های روستا به همت بسیج پایگاه شهدا انجام شد.
کد خبر: ۹۴۲۲۹۳۱
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ نخستین جلسه اعضای شورا پایگاه مقاومت بسیج شهدا روستا ایج در سرخه با حضور رئیس شورای اسلامی و دهیاری روستا با فرمانده پایگاه در خصوص تشکیل قرارگاه پیامبر اعظم (ص) و حل مشکلات روستا برگزار شد.

در این دیدار فرمانده پایگاه مقاومت نکات و پیامدهای مهم تشکیل قرارگاه را در خصوص حل مشکلات اهالی روستا و رسیدگی به شرایط آن ها عنوان کرد.

همچنین همزمان با آغاز سال جدید نخستین ایست کنترل پایگاه بسیج این روستا با حضور و استقبال پرشور بسیجیان در جهت برگزاری امنیت و آرامش هرچه بیش تر در سطح کوچه ها و خیابان ها برگزار شد.

امیر ایجی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدا در حاشیه این گشت محله محور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ظرفیت مردمی و مقتدر بسیج می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی و برقراری نظم و ارتقاء امنیت باثبات در محلات نقش اساسی داشته باشد.

او افزود: گشت محله محور رضویون بسیج با هدف ارتقای خدمت‌رسانی بسیج، ایجاد امنیت پایدار و پیشگیری از وقوع جرم و همچنین ایجاد رضایتمندی مردم راه‌اندازی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار