مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ امام صادق (ع)

تحقق شعار سال ۱۴۰۱ وظیفه همگانی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: تحقق شعار سال ۱۴۰۱ وظیفه همگانی است.
کد خبر: ۹۴۲۲۹۶۰
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،  حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر در دیدار با دکتر مصدق کشاورزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی خود خطاب به مردم ایران، سال 1401 را سال "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" نامیدند و تأکید کردند سیاست‌های اجرایی و عملکرد مسئولان دولتی و حکومتی باید به سمت تحقق این موضوع باشد.

 

حجت‌الاسلام یحیایی اظهار داشت: از این منظر می‌توان گفت که تولید در جامعه تولید محور محقق می‌شود و تولیدی که مبتنی بر دانش و فکر باشد آنگاه خروجی اش کالای با کیفیت و مورد خواست مصرف کننده خواهد بود و چنین چرخه ای از تولید و مصرف به اشتغال آفرینی و خلق فرصت های جدید شغلی منتهی می شود.

 

وی در همین راستا بر ضرورت حمایت همه جانبه از تولید به ویژه تولید مبتنی بر دانش تاکید کرد و افزود: پشتیبانی از تولید دانش بنیان  به‌ منزله حمایت از اشتغال، سرمایه، کار و کارگر ایرانی است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع) خاطرنشان کرد: به طور کلی تلاش برای تحقق شعار "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" یک وظیفه شرعی و قانونی است چرا که دشمنان پس از ناکامی در اعمال انواع تحریم ها و حملات نظامی طی چهار دهه گذشته، مسائل اقتصادی و معیشت مردم را هدف قرار داده اند و این مهم می‌طلبد تا تولیدکنندگان و مسئولان با توان بیشتری سیاست های اقتصاد مقاومتی را اجرا کنند.

 

وی با تاکید بر نقش کارگران ساختمانی در توسعه و عمران شهری و روستایی و همچنین سیمای عمرانی شهرها، اظهار امیدواری کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر بتواند با همکاری و مشارکت همه کارگران از جمله کارگران ساختمانی، کارفرمایان، کارآفرینان و تعاونگران، تمام امکانات، ظرفیت ها و منابع خود را با حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، برای تحقق اهداف شعار سال بکار گیرد و قطعا در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات