زائر راهیان نور تأکید کرد:

حضور دهه نودی ها در راهیان نور نشان از زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد

حسینی گفت: خوشبختانه در سالجاری شاهد استقبال بسیار پر شور مردم و جوانان و خصوصا دهه نودی ها در مناطق سرزمین نور هستیم واین نشان دهنده زنده بودن فرهنگ دفاع مقدس دارد.
کد خبر: ۹۴۲۳۰۰۶
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸

حسینی فعال فرهنگی و زائر راهیان نور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی مستقر در مناطق عملیاتی جنوب کشور با اشاره به ضرورت ترویج و تقویت فرهنگ دفاع مقدس در جامعه اظهار کرد: خوشبختانه در سالجاری شاهد استقبال بسیار پر شور مردم و جوانان و خصوصا دهه نودی ها در مناطق سرزمین نور هستیم واین نشان دهنده زنده بودن فرهنگ دفاع مقدس دارد.
 
وی افزود: دفاع مقدس ناب ترین مفاهیم ارزشی را در خود دارد و پیشرفت های ۴۳ ساله در انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ کارآمد و نجات بخش دفاع مقدس است و امروز در گام دوم انقلاب لازمه موفقیت بهره گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس است.
 
 زائر راهیان نور بیان کرد: یکی از ضرورت های مهم امروز جامعه انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان جامعه است که باید از روش های مختلف و به کارگیری ابتکار و خلاقیت این مهم را انجام داد.
 
وی خاطر نشان کرد: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان و جلوگیری از تحریف و فراموشی این فرهنگ ارزشمند از مطالبات مهم مقام معظم رهبری است و لذا همه باید در این مسیر نقش آفرینی کنیم.
 
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات
آخرین اخبار