فرمانده‌ناحیه‌سپاه‌میناب؛

اردوهای راهیان نور فرصتی مناسب برای خودسازی جوانان است

فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت: اردوهای راهیان نور، فرصتی مناسب برای خودسازی جوانان و نوجوانان است و باید این نسل را با فضای معنوی و واقعیت انقلاب اسلامی بیشتر آشنا کنیم. 
کد خبر: ۹۴۲۳۰۲۷
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۲

سرهنگ پاسدار حسین درویشی  در گفت وگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت: آنچه امروز در خصوص دفاع مقدس مطرح می کنیم قطره‌ای از دریای فداکاری و اخلاص رزمندگان است و هر چه تلاش کنیم نمی توانیم حق مطلب را به درستی ادا کنیم.

درویشی دفاع مقدس را گنجینه ای بسیار ارزشمند با مبنای ایستادگی، ایثار و شهادت دانست و گفت: این دوران عزت بخش اتفاقی بسیار بزرگ در تاریخ است که توفیقات ما در آن با تکیه بر مبانی اعتقادی و دینی رقم خورد.

فرمانده سپاه ناحیه میناب در ادامه تصریح کرد: اگر مبنای حرکت ما در هر زمینه ای الگوپذیری از فرهنگ دوران دفاع مقدس باشد بدون شک به توفیق های بیشتری دست خواهیم یافت.

وی یادآور شد : مهمترین وظیفه ما این است که مبنای حرکتمان در راهیان نور همچنان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس باشد که برکت کار را بیشتر خواهد کرد.

وی افزود: باید این نسل را با فضای معنوی و واقعیت انقلاب اسلامی آشنا کنیم و برای استفاده هرچه بهتر از این فضا همه امکانات را به کار ببریم.

درویشی خاطرنشان کرد: امروز بخشی از فکر، ذهن و وقت جوانان و نوجوانان ما صرف فضای مجازی می‌شود و در این فضای پیچیده که دشمن از همه امکانات برای منحرف کردن جوانان استفاده می کند باید برنامه های فرهنگی خوبی برای هدایت جوانان تعریف کنیم.

سرهنگ درویشی گفت: باید این نسل را با فضای معنوی و واقعیت انقلاب اسلامی آشنا کنیم و برای استفاده هرچه بهتر از این فضا همه امکانات را به کار ببریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار