دبیرقرارگاه تحول محلات شهید نایبی رودان؛

‌عزم‌جهادی‌بسیجیان برای ساخت و تکمیل 4‌مسکن‌‌‌برای‌محرومان در رودان

دبیر قرارگاه تحول محلات شهید غلام نایبی رودان گفت: بسیجیان این قرارگاه تحول محلات سال جدید خود را در قالب اردوی یک هفته ای با ساخت، تکمیل و مقاوم سازی 4منزل مسکونی و توزیع بسته در جهت رفع محرومیت آغاز کردند.
کد خبر: ۹۴۲۳۰۳۰
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶

مهدی نایبی در گفتگو با خبرنگار بسیج‌دررودان، ضمن تبریک فرارسیدن سال 1401 اظهار کرد: ساخت و تعمیر 4منزل مسکونی نیازمندان و تامین مصالح ساختمانی یکی از اقدامات قرارگاه شهید نایبی رودان است که در قالب اردوی یک هفته ای عیدانه صورت گرفت.
وی افزود: توجه به تأمین مسکن و سرپناه خانواده‌های محروم یکی از اولویت‌های قرارگاه های تحول محلات و بسیج است که در سراسر شهرستان‌ در حال پیگیری و انجام است.
دبیر قرارگاه تحول محلات شهید غلام نایبی رودان ادامه داد: ساخت این منازل با کمک و همکاری مردم، بسیجیان، سپاه ناحیه، حوزه امام جعفر صادق(ع) و پایگاه علی ابن ابیطالب(ع) بوده که ان شاءالله در راستای رفع محرومیت و تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری به «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» مزین شد قدم برداریم.
نایبی خاطر نشان کرد: رسیدگی به وضع خانواده‌ها در محلات و توجه به معیشت آنها آن‌ها می‌تواند اهرم خوبی محرومیت زدایی در جامعه باشد که بسیج و قرارگاه های تحول محلات با همکاری گروه های جهادی در مناطق کم‌برخوردار کمک شایانی در این جهت می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار