۱۹ هزار و ۸۲۰ تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای قزوین ثبت شد
قزوین_ جواد حق لطفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، بیان کرد: از این تعداد تماس ثبت شده 18هزار و 416مورد مربوط به تلفن گویا و هزار و 404 مورد نیز از طریق کارشناسان این مرکز پاسخگویی شده است.
وی اضافه کرد: آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی و شریط جوی راهها، اطلاع از راه های مسدود و بازگشایی شده، اطلاع از محدودیت های تردد وسایل نقلیه در جاده ها، دریافت مسیر و مسافت بهینه بین شهرها اطلاعاتی است که مردم میتوانند از طریق تماس با سامانه 141 به آنها دست یابند.
حقلطفی ادامه داد: همچنین دریافت اطلاعات مربوط به تصادفات، ثبت مشکلات راهها و شکایت از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از دیگر مواردی هستند که مردم از طریق تماس با این سامانه می توانند پیگیری کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان قزوین افزود: کارشناسان مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جادهای استان قزوین به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جادهای در خصوص وضعیت راهها و حمل و نقل جاده ای هستند.
حقلطفی در ادامه از ثبت 14میلیون و 480 هزار و 641 تردد در راههای این استان از 25اسفند 1400تاکنون خبر داد و گفت:این میزان تردد که بیشترین آن در آزادراه قزوین-کرج ثبت شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته 34درصد رشد داشته است.
انتهای پیام/۱۰۱۰