خبرهای داغ:

اعطای درجه سرتیپی به فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان

سردار مجتبی فداء فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان از سوی فرمانده معظم کل قوا به درجه سرتیپی ارتقا پیدا کرد.
کد خبر: ۹۴۲۳۱۰۶
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، این مراسم  روز سه شنبه ۹ فروردین با حضور سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو های مسلح برگزار شد، و جمعی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز حضور در آن داشتند.

حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) طی پیامی به این مناسبت تصریح کرد: اینجانب نیل به درجه سرتیپی که از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به پاس شایستگی، توانمندی، ایثار و تلاش در راه انجام وظایف مقدس پاسداری تصویب گردیده است، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
در ادامه آمده است: بی‌شک تعهد، توانمندی‌ها وشایستگی‌های ناشی از سال‌ها مجاهدت و نقش آفرینی‌های موثر در مسئولیت‌های گوناگون در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج، همراه با تجارب ارزنده جنابعالی در کوران دفاع مقدس ؛ پشتوانه مطمئنی در فراهم سازی بستر‌های مورد انتظار از جنابعالی در اعتلای سازمان و خدمت صادقانه در مسیر دفاع از نظام و انقلاب اسلامی است.
وی اضافه کرد: از درگاه ایزد منان ترفیع درجات معنوی و توفیق جنابعالی را در راه انجام وظیفه خصوصاً جهاد تبیین در ظل توجهات حضرت ولی عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف مسئلت می نمایم.

ارسال نظرات