خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نطنز:

راهیان نور یک فرصت مناسب برای جهاد تبیین است

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، بیش از 160 نفر از زائران راهیان نور از سپاه ناحیه نطنز طی چهاردستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۹۴۲۳۱۸۸
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱

در این اعزام که با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا یعقوبی امام جمعه نطنز و سرهنگ شبانی زاده فرمانده سپاه نطنز از محل یادمان شهدای گمنام  بدرقه شدند ، فرمانده سپاه ناحیه  نطنز در این خصوص گفت : راهیان نور یک فرصت مناسب برای جهاد تبیین است در زمانی که رسانه های استکباری تلاش می کنند جلاد و شهید به جای هم قرار بگیرند این سفر معنوی فرصت مناسبی در راستای تبیین واقعیت‌ها و انتقال تجربیات رزمندگان به نسل آینده است.

وی هدف اردوی راهیان نور را یادآوری و الگو قرار دادن ایثارگری‌ها و رشادت‌ های جوانان و نوجوانان دانست و گفت: جوانان ایرانی در دفاع مقدس و در سخت ترین شرایط جنگیدند تا امروز سرزمین ما به کشوری قوی تبدیل شود.

سرهنگ شبانی زاده با اشاره به اینکه راهیان نور یک حرکت جهادی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است،گفت: برکات تمام ناشدنی این اردو غیرقابل انکار و مسلم است، اینکه نسل‌های آینده باید به معنای واقعی مفهوم دفاع مقدس را درک کرده و بدانند که برای آسایش و امنیت امروزشان خون‌های فراوانی ریخته شده و آنان میراث دار دستاوردهای حضرت امام (ره) و شهدای والا مقام این کشور هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها