خبرهای داغ:
استاندار همدان خبر داد

فعالیت بیش از ۱۷۰۰ گروه جهادی در استان همدان

همدان-استاندار همدان با بیان اینکه هزاران هزار گروه جهادی در سراسر کشور شکل گرفته است، گفت: بیش از یک هزار و ۷۰۰ گروه جهادی در استان همدان فعالیت دارند.
کد خبر: ۹۴۲۳۲۸۸
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قاسمی فرزاد در آئین توزیع ۲ هزار بسته معیشتی، کاشت ۴ هزار نهال مثمر برای خانواده‌های کم برخوردار و ساخت ۸ باب منزل مسکونی محرومین و مسجد روستای قمشانه که امروز در مسجد دانشگاه بوعلی با حضور مسئولین استانی برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی و تبریک فرا رسیدن بهار قرآن، ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: در سایه تحریم‌های ظالمانه و فشار‌هایی که به ناحق از طرف مستکبرین و ایادی او بر ما وارد شد، و بی‌توجهی‌ها و بی‌تدبیری‌ها در سال‌های اخیر موجب ایجاد مشکلات اقتصادی در بخش‌هایی از جامعه شد.

وی افزود: این موارد موجب شد مشکلاتی در تامین معاش به وجود آید، اما در کنار آن کم کاری‌ها و اقدامات ناقص برخی مجموعه‌ها؛ به تأسی از بیانات رهبر معظم انقلاب در باب جهاد، اقدامات بسیار ارزشمندی صورت گرفت.

استاندار همدان با بیان اینکه هزاران هزار گروه جهادی در سراسر کشور شکل گرفته است، گفت: بیش از یک هزار و ۷۰۰ گروه جهادی در استان همدان فعالیت دارند.

وی افزود: هر کدام از این گروه‌ها به منزله یک واحد و یک مجموعه خودجوش تحت فرمان ولایت فعالیت خود را انجام می‌دهد و در بخش‌های مختلف این اقدامات صورت می‌گیرد و ترکیبی از جوانان مومن و انقلابی هستند که متناسب با رشته‌های تحصیلی خود فعالیت‌های مختلفی در بخش‌های مختلف پزشکی، درمانی و... در دورافتاده‌ترین مناطق انجام می‌دهند و ایجاد امید می‌کنند.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: این گروه‌های جهادی به ویژه در مناطق محروم مردم را دلگرم به نظام و انقلاب می‌کنند و نشان می‌دهند با وجود اینکه دشمنان دشمنی می‌کنند این نظام و انقلاب پویا است و این گروه‌ها بدون هیچ چشم‌داشتی در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

وی گفت: در کنار این مجموعه عظیم که این کار‌ها را انجام می‌دهند در مناسبت‌های مختلف و به ویژه در این روز‌ها که درگیر کرونا بودیم و بسیاری از مشاغل دچار تعطیلی شد، در بحث اشتغال این گروه‌های جهادی به تاسی از بیانات رهبر معظم انقلاب در قالب کمک‌های مؤمنانه ورود کردند و این کمک‌ها را به دست افراد نیازمند رساندند.

استاندار همدان عنوان کرد: اکنون آن دوران سخت را پشت سر گذاشته‌ایم و امید است در بهار امسال که با بهار قرآن ادغام شده است شاهد جهش‌هایی در تولید و رونق اشتغال باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار