پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین علیزاده:

ترفیع درجه از ولی امر مسلمین نشان از شایستگی و اخلاص فرمانده انقلابی است

نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص)تهران بزرگ، طی پیامی دریافت درجه سرتیپی را به فرمانده سپاه تهران بزرگ تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۲۳۳۰۵
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
ترفیع درجه از ولی امر مسلمین نشان از شایستگی و اخلاص فرمانده انقلابی است
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، طی پیامی دریافت درجه سرتیپی را به فرمانده سپاه تهران بزرگ تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: 

بسمه تعالی
برادر عزیز و پرتلاش، سرتیپ پاسدار حسن حسن زاده، فرمانده باکفایت سپاه حضرت محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله) تهران بزرگ؛
اگر چه درجات و مراتب نظامی و بلکه دنیایی در نزد مردان مخلص و مومنی همچون شما ارزشی ندارد و در معامله با خدای منان و در محضر حجت او حضرت ولی عصر (عج) مدال بندگی و سربازی ولایت و امامت و نیز مقام خادمی حرم آل الله یعنی نظام و کشور اسلامی و انقلابی را بر هر شان و منزلت و درجه ای ترجیح داده و برای خویش آرمان حقیقی و هدف غائی باور دارید، اما وقتی ترفیع درجه سرتیپی از قِبَل نائب الامام و ولی امر مسلمین، فرماندهی معظم کل قوا به شما اعطا می گردد در عین شایستگی و لیاقت، وجاهت و بهای دیگری پیدا می کند.

از صمیم قلب و با کمال اخلاص و ادب ضمن آرزوی موفقیت بیشتر جنابعالی، این افتخار بزرگ را به شما و همچنین جامعه پاسداری سپاه همیشه پیروز محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، تبریک می گویم.

الهی در پناه حق و تحت سایه عنایات و توجهات امام زمان ارواحنا فداه سربلند و پیروز باشید.

والسلام


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ
ابوالقاسم علیزاده

ارسال نظرات