خبرهای داغ:

کمک های مومنانه به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه انجام شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) از توزیع خوراک، پوشاک، مایحتاج نوروز و لوازم منزل بین خانواده های نیازمند در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۳۴۳۹
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت فرارسیدن سال نو بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در قالب طرح ها و برنامه های مختلف اقدام به دستگیری از خانواده های نیازمند در محله با تاکید بر مسجد محوری و محله محوری کردند.

طاهره فیض فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در خصوص میزان و نحوه انجام کمک های مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با سال نو ۱۵ دست لباس و ۶۰ ظرف غذا بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

او افزود: در جهت تامین مایحتاج نوروز خانواده های نیازمند با یاری خیرین و مشارکت پر شور بسیجیان ۶۰ کیلو میوه، 10 بسته سیب خشک، ۴۰ کیلو حواله نان، ۳ کیلو آجیل، 3 عدد جعبه شیرینی و 10 بن خوراکی توسط گروه جهادی پایگاه به  نیازمندان اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) بیان داشت: اهدای 4 میلیون ریال وجه نقد به خانواده نیازمند جهت خرید لباس نوجوان، اهدای یک تخته فرش، یک عدد یخچال و یک عدد کمد بچه جهت سیسمونی از دیگر اقدامات مومنانه در جهت کاستن از آلام خانواده های نیازمند و نشاندن لبخند بر لب های آن ها بوده است.

فیض در خاتمه گفت: با توکل بر خداوند در ماه مبارک رمضان نیز در کنار مردم خواهیم بود و با یاری خیرین از خانواده های نیازمند دستگیری خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها