خبرهای داغ:

از اسکان مسافران نوروزی تا مهیا کردن امکانات مسابقات جام رمضان در مومن آباد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) از فراهم کردن شرایط اسکان مسافران نوروزی و مهیا کردن امکانات مسابقات جام رمضان در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۳۴۴۴
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با فرارسیدن تعطیلات نوروزی اقدامات لازم جهت اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) روستا مومن آباد در سرخه انجام گرفت.

ابوالفضل مومن آبادی فرمانده این پایگاه مقاومت در حاشیه برگزاری این طرح در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف فراهم کردن شرایط مناسب برای مسافران و زائران حرم رضوی شرایط لازم جهت اسکان به همت بسیجیان و با همکاری دیگر مسئولان روستایی فراهم شد.

او افزود: در طی این برنامه سه سوئیت و مکان استراحت شبانه روزی با هماهنگی گروه جهاد سازندگی شهید کاظم عاملو با همکاری پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد (س) خواهران، شورای اسلامی و مسجد حضرت زهرا (س) در اختیار مسافرین قرار گرفت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) در ادامه اضافه کرد: همچنین در جهت برقراری امنیت و آرامش در روستا؛ اجرای گشت شبانه ‌توسط اعضای گردان، از ساعت ۲۲ الی ۱ بامداد با مشارکت و استقبال گسترده بسیجیان انجام گرفت. البته این گشت ها در طول سال به صورت مداوم برگزار می شود.

مومن آباد گفت: برگزاری ورزش دوستانه جوانان با هدف ایجاد اوقاتی مفرح و شاد برای آن ها در تعطیلات و بالا بردن سطح توامندی جسمانی و شادابی روحی آن ها از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

او با اشاره به مسابقات جام رمضان عنوان کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان؛ اقدامات لازم در جهت مهیا کردن وسایل و امکانات برگزاری مسابقات جام رمضان به همت بسیجیان این پایگاه مقاومت انجام شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها