خبرهای داغ:
امام جمعه موقت میامی

هدف دشمن تخریب آرمان های انقلاب است

میامی_ امام جمعه موقت میامی گفت:هدف اصلی دشمن تخریب آرمان های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۲۳۴۵۸
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج،حجت‌الاسلام اسماعیل عباس نژاد امام جمعه موقت میامی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به ۱۲ فروردین ماه ،روز جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: مشارکت ملت ایران با آرای قاطع بیش از ۹۸ درصد ثابت کرد که این نظام زیر بار ذلت و خواری دشمنان نمی رود.

وی افزود: بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت این انقلاب می گذرد اما هنوز ملت ایران همواره در دفاع از ارزش های دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی ، یکصدا هستند.

عباس نژاد با توجه به فرارسیدن روز طبیعت اظهار داشت: تفریح سالم در محیط های طبیعی از سفارش های دین اسلام است؛ بنابراین حفاظت از این منابع ضرورت دارد.

وی با اشاره به روز جهانی بهداشت گفت: همکاری و همیاری مردم در مبارزه با ویروس کرونا یکی از مهمترین مسائل روزمره به شمار می آید.

امام جمعه موقت میامی با بیان اینکه هدف اصلی دشمن تخریب و نابودی ارزش ها است، تاکید کرد: ملت ایران با آگاهی و شناخت از پیشرفت های علمی و پژوهشی در طول ۴۰ سال انقلاب به درک عمیق این موضوع پی می‌برند.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان بیان کرد: تقویت صله رحم که متأسفانه در بین مسلمانان کمرنگ شده ، در ماه میهمانی از خدا اهمیت بسزایی برخوردار است.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار